donderdag 8 oktober 2009

Technisch vraagje voor andere bloggers; nieuwe reacties zien

Hulup...

Is er misschien een andere blogger die weet hoe ik dit moet oplossen? Ik wil het graag kunnen zien als er een nieuwe reactie is zodat ik kan reageren als er iets gevraagd wordt. Ik zit nu maar steeds te kijken of er nieuwe reacties zijn in het berichtenscherm maar ik kan straks echt niet meer van alle berichten onthouden hoeveel reacties er al waren de laatste keer dat ik keek.
Ik heb nu de instellingen wel aangepast; ik heb mijn e-mail adres ingevuld en het ingesteld op 1 dag (had ik gister ook al gedaan maar dat was weer weg, niet goed opgeslagen misschien). Krijg ik nu dan wel alle nieuwe reacties te zien? Ook in 't scherm "Reacties moderaten"?? Is er een andere oplossing toevallig?

Alvast bedankt voor de hulp!

Groetjes,

Moneypenny

P.S. Is er ook een oplossing voor die enorme witregels? Ik gebruik nu maar Shift+Enter om de regelafstand niet zo groot te laten worden maar als ik dat een keertje vergeet heb ik meteen zo'n wit gat in m'n tekst.

1 opmerking:

  1. Wat ik had geprobeerd werkte ook niet zoals bedoeling was, dan moest ik eerst alle reacties goedkeuren voor ze geplaatst werden...grrr.. Nou ja, misschien vind ik nog wel een oplossing.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.