donderdag 1 oktober 2009

Museumjaarkaart

Morgen waarschijnlijk even geen blog, we gaan met de museumjaarkaart naar een tentoonstelling die we nog wilden zien en daarna zal ik wel uitgeteld zijn.

Wij vinden het een echte aanrader, de museumjaarkaart, wij hebben 'em er al dubbel en dwars uit. www.museumkaart.nl Je interesse moet er alleen wel een beetje liggen natuurlijk. Wij vinden heel veel leuk en interessant, we gebruiken de kaart ook soms als we ergens wat verder weg heen moeten of op bezoek gaan, dan plakken we er nog een museum in de buurt aan vast.

Voor we een kaart hadden keken we altijd naar gratis museumnachten, weekenden, kasteeldagen, noem maar op, dan kun je ook gratis terecht. Ik heb een abonnement op de nieuwsbrief van de VVV hier in de buurt, daar staan ook altijd leuke en vaak gratis uit tips in.
We gaan wel over een of twee jaar de kaart eens voor één of twee jaar opzeggen misschien, dan hebben we inmiddels zoveel gezien dat we wel weer even zonder kunnen.

Ik ga nu eindelijk m'n badje met etherische olie erbij laten vollopen, ik had er toch ineens zin in vanmorgen maar ik was alleen thuis en de vorige keer ben ik op handen en knieën en overige acrobatische toeren uit bad moeten komen toen Mr. Penny niet thuis was. Ik heb nu alleen maar een dikkere buik gekregen en meer bekkenpijn. Mr. is nu thuis dus zo lekker in bad en als ik er niet meer uitkom dan zal ik brand moeten gaan schreeuwen tot Mr.Penny me komt opduiken en zichzelf volledig belangeloos een hernia tilt.

2 opmerkingen:

  1. En is Mr. Takelservice nog nodig geweest? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, Mr. heeft erbij gestaan voor hand- span- en vangdiensten. Het badje was wel erg lekker, je bent lekker even al je gewicht kwijt. Minipenny stak wel helemaal boven het water uit dus die heb ik steeds een beetje nat moeten maken ;-). Een tip: eerst jezelf uit bad heisen, dan pas 't water weg laten lopen, andersom wordt 't dus zwaarder. Maar ja, met nog water in de kuip glij je misschien weer makkelijker weg, hmmmm. Ben er wel op handen en knieën uit moeten komen maar 't ging.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.