zondag 29 december 2013

Voordelig af en toe met de trein reizen

Vanavond ga ik naar de film met mijn zus. We geven elkaar niets meer voor onze verjaardagen maar gaan in plaats daarvan een keer per jaar iets leuks doen samen (cabaret, musical, bioscoopje).
Zij woont nog in Brabant en dus ga ik een uurtje treinen.
Een dagretour kost  € 28,20 en ik reis bijna nooit meer met de trein dus ik heb geen kortingskaart meer. Wel zijn geregeld dagkaarten te koop bij Kruidvat, Hema, AH en aanverwante artikelen waar ik wel eens gebruik van maak.
Toen ik googlede op "dagkaart NS", bleken er diverse websites te zijn waar je op terug kunt vinden welke acties lopen. Helaas bleken er geen dagkaarten te koop te zijn op dit moment.

Toch vond ik hier nog een even goede optie voor mij; een dagretour voor 18 euro (incl koffie/cappu/thee met gevulde koek) via een actie.
Ik moest wel toestemming geven dat mijn naam in een krant afgedrukt mocht worden bleek, anders kon ik niet bestellen. Als achternaam vulde ik daar in "Dachthetniet". Op het uiteindelijke e-ticket dat ik bij NS kon kopen staat wel mijn eigen naam.

€ 10,20 bespaard en geen treinkaartje meer aan hoeven schaffen op het station in de kou, prima deal!

3 opmerkingen:

  1. Gelukkig dus toch nog korting bemachtigd! Scheelt veel geld! Misschien kun je in het voren zo'n kaartje kopen als ze in de aanbieding zijn? Een hele fijne middag/avond en veel met zn 2-tjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja... dat schiet ook niet op met verlopen kaarten. Dan maar zo! Fijn dat je hebt hebt genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het gelukt is! Soms kun je ook kortingskaarten via marktplaats op de kop tikken.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.