woensdag 4 december 2013

Te doen lijstjes

Gister pakte ik mijn "to do" notitieboekje erbij en begon de dag maar eens, met de echt dringende dingen te selecteren en op een los briefje te schrijven.
..... en daarna nog maar eens aanstrepen wat het meest dringend was, het was onmogelijk om het allemaal onder schooltijd af te krijgen.
Uiteindelijk....heb ik maar liefst 2 dingen af gekregen (dat zijn de sterretjes).
grrrrrrrr....
Okee, vanmorgen met goede moed weer aan de gang...
Sta ik fijn op tijd klaar om naar school te gaan, iedereen gevoed, gekleed en klaar voor vertrek... spuugt Ienimini haar halve ochtendfles uit, over haar jas, over haar kleding, over de maxi cosi... Goed... het wordt dus weer zo'n dag?
Ienimini ligt inmiddels helemaal schoon lekker een dut te doen en de wasmachine staat aan, vanmiddag gaat de hoes van de Maxi Cosi in de was en dan is alles weer vergeven en vergeten.

Grotendeels liep het gister mis op mijn belangrijkste actiepuntje..de wijkkrant. Om een lang verhaal kort te maken, ik moest op zoek naar een andere drukker (die wel iets fatsoenlijks kan leveren). Ik heb uren prijzen en offertes zitten vergelijken. Nu heb ik er uiteindelijk eentje gevonden die net iets duurder is maar veel-veel betere recensies krijgt. Ik heb ze gister gemaild en hoop snel iets te horen.

Net nog een puntje afgewerkt: Avast anti virus op m'n computer geïnstalleerd. Dat is helemaal gratis, ik kreeg deze tip van een computer geek en vond het op m'n vorige laptop fijn werken. Ik moet nog even kijken of ik tegen een kleine betaling een kleine upgrade neem maar voor nu: done!

Ik krijg dit jaar ook zowaar de kerstkriebels, denk er zelfs over om toch eens een ander kleurtje in de kunstboom te hangen en dus iets erbij te kopen aan kerstfrutsels. Op Marktplaats vond ik net niets van mijn gading dus ik wil nog even shoppen.
Nu nog bedenken waar we in hemelsnaam de kerstboom neer gaan zetten, de woonkamer is aardig vol met meubels, een speelkeukentje en de box. Omgekeerd aan het plafond dan maar? Toch nog een beetje lekker tegendraads.... volgend actiepuntje...

3 opmerkingen:

  1. Dat was geen fijn begin van de dag. Hopelijk verloopt vandaag wat soepeler dan gisteren. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik werk ook altijd met zo'n lijstje. En vooral van het afstrepen word ik blij;-) Voor vandaag staan er nog 2 dingen op, die schuif ik lekker door naar morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zulke dagen zitten er ook tussen inderdaad. Ik heb ook een flink lang lijstje ergens in mijn hoofd rondwaren maar ja...
    Ik probeer te kijken welke dingen ik tijd voor heb en probeer mezelf niet te ver te strekken.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.