maandag 8 februari 2010

Valentijnsdag


Het is weer zover, we worden weer geacht onze beurs te legen bij de lokale middenstand en/of nationale warenhuizen voor Valentijnsdag.

Ik dacht er zelf aan om MrPenny zijn autosleutels te vragen zaterdagochtend en hem die van mij te geven. Dan krijgt ie een helemaal schone en opgeruimde auto terug (moet al een hele tijd, heeft ie geen zin en talent voor) met een zelfgemaakte kaart op 't dashboard waar ik uitgebreid in schrijf waarom ik hem zo lief vind.
Dan nog een flinke kus en een dikke knuffel en iets lekkers koken 's avonds en dan lijkt me dat alles veel leuker en liefdevoller dan iets gekochts.
Iedereen een fijne en voordelige valentijn gewenst!

2 opmerkingen:

  1. Uitstekend plan, mr Penny is er vast heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooi cadeau. Wij doen er dus niets aan....commercieel gedoe zoals mijn man zegt.

    groetjes,

    Pien

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.