zondag 14 februari 2010

Valentijnsdag

Manlief was blij met zijn opgeruimde en schoongezogen en gestofte auto (buitenkant niet gedaan, is niet zo verstandig nu). Vrijdagavond bedacht ik nog een cadeautje; hij was wel aan nieuwe zakdoeken toe (de zakdoeken die hij heeft zorgen voor een weinig prettig uitzicht voor omstanders, hij heeft wel eens bloedneuzen...). Hij heeft ook al tig keer met een veelbetekenende blik gezegd: "we moeten echt eens nieuwe ovenwanten kopen" (Veelbetekenend in de zin van: die mag jij dus gaan kopen, ik wil nog niet dood gevonden worden in het winkelcentrum). Van de zakdoeken heb ik met wat fantasie en elastiekjes een Valentijnsroos gemaakt en van de rode wanten met een beetje prutsen en uitproberen een hart en beide heb ik in de auto gelegd.
Ik kreeg van hem een grote valentijnskaart. Manlief had niet gezien dat het er eentje was met een muziekje en interessant discolicht-gevalletje (lekker prijsbewust ;-), zal wel een tikkeltje duurder geweest zijn) daar kwam ie achter toen hij de kaart open deed om er wat in te schrijven. Vervolgens kreeg hij dus zowat een hartverzakking en problemen met het schrijven van de kaart terwijl ik in huis was, hihihihi. Ik vond de linkerpagina, mijn zijn tekst, toch weer 't mooist aan de kaart. Ben heel blij met de kaart hoor maar wat mij betreft had ie ook een wc rol mogen beschrijven of het heel klein op een post-it mogen zetten.

Lief zit nu in de trein naar huis vanuit Oeteldonk, hij heeft vandaag carnaval mogen vieren, ik ga morgen. Ik heb net even ge-sms't met mijn menneke om te peilen hoe de toestand was, op vragen over lichaamsgeur en nuchterheid al dan niet kwamen niet de antwoorden waar je op hoopt als je er nog naast moet slapen dus ik ga zo het logeerbed ff in orde maken ;-), doei!
Ik moet zo nog ons lieve meisje de laatste fles geven, ik heb er nog eentje extra gegeven om 9 uur omdat ze zo slecht gedronken had vandaag Ik dacht even vlug m'n mail en hyves te lezen en nu zie ik van de awards, dank, dank! Ik moet er alleen dus helaas later op terugkomen omdat het al zo laat is. Morgen ben ik dus carnavallen en daarna zal ik even bij moeten komen.

ALAAF! Groetjes, Moneypenny

Mergè moag ik men koeie pekske weer an!

Kei gaaf ;-)

3 opmerkingen:

  1. schoan koeike ben de.
    veul leut gewenst door jacqui

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Hanneke: woehahahaha.. ja hoor, ik vond 't erg grappig! Foto is trouwens van 3 jaar geleden en 't koeiepakkie ligt alweer bij de was. Goedkope carnaval gehad, het was zo druk dat we het redelijk snel hebben opgegeven.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.