dinsdag 16 februari 2010

BB Awards

Ik heb 2 beautiful blogger awards gekregen. Zuinigaan en buffertje hadden me genomineerd daarvoor. Bedankt, allebei!
;-) Ik ben vereerd maar ik had hier niet gestaan zonder mijn lieve man, net als ik lichtelijk prettig gestoord, mijn bespaar-genen en al die andere mensen die er zoveel zijn dat het te veel is om op te noemen.. but you know who you are! ;-) Interessante facts over mij? uh....
1. Ik was het liefst Egyptoloog geworden, gezellig met andere Egyptologen in het zand spelen en filosoferen en ontdekkingen doen die ons meer informatie kunnen geven over de vele mysteries waar we nog mee zitten in de Egyptologie
2. Ik ben soms een beetje een controlfreak, alles geordend en een plekje. Als kind heb ik een schema opgesteld welke pop 's nachts bij mij mocht slapen (er mocht maar een pop of beer in bed), netjes om ste beurt, anders vond het ik ook zielig voor de poppen, ieder verdiende aandacht. Ik had alleen aardig wat poppen en sommige hadden geen naam. Die kregen ze dus maar al die nieuwe namen... ik heb de poppen toen maar de naam op het voorhoofd geschreven en toen er een aantal hun naam hadden gekregen op hun voorhoofd.... moest de rest ook.
3. Ik heb een beenlengte verschil, (al heeft bijna iedereen dat in mindere mate of meer) dat weet ik zelf ook pas een week zeker. Alles in m'n rug en bekken is al jaren in de crisis en verschoven daardoor, auw. Ik heb nu een hakverhoging gekregen voor het kortste been en dat is een enorme opluchting
4. Ik ben al een jaar of 10 geïnteresseerd en/of bezig met consuminderen, ik heb ook in een Genoeg-team gezeten en was lid van een ruilkring.
5. Wij vinden het leuk om dingen zelf te maken; crèmes en zalven op natuurlijke basis, papier scheppen, bier brouwen, naaien, wenskaarten e.d., cadeautjes, brood en natuurlijk graan malen op de molen. MrPenny is al van kinds af aan bezig met molens en ik sinds ik hem ken. Ik ga nog een cursus mandenvlechten volgen.
6. Fact 3 en 5 bleek een jaar geleden niet zo'n gelukkige combinatie. M'n knie schoot uit de kom toen ik hoog in een wiek van onze molen zat om het zeil er eens op de officiele manier voor te leggen. Toen hing ik dus 15 meter boven vaste ondergrond verkrampt van de pijn in de wiek en moest ik met veel pijn en moeite weer naar beneden zien te komen. Van beneden af zag het eruit als een vrouw die in een wiek was geklommen en er nu jankend van angst aan het hout zich vastgeklampt had omdat ze niet meer naar beneden durfde. Fijn! Onze molen staat ook nog eens op een plek waar er ruim en veel uitzicht op is...
7. Genante momenten heb ik altijd genoeg op een of andere manier
Zoals zuinigaan al opmerkte, iedereen is wel al genomineerd!
Ik nomineer alle blogs die staan onder "blogs die ik volg" er zijn vast nog veel meer leuke blogs maar ik heb niet altijd tijd om ze allemaal te lezen, sorry..

1 opmerking:

  1. Grappig, zag je al in die molenwiek hangen! Volgens mij is dat toch nadenken....als je zoveel over jezelf moet vertellen.

    Pien

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.