maandag 22 februari 2010

Gratis bespaarpakket bij klimaatstraatfeest

Ik zag op de website dat iedereen die zich aanmeld nu het bepaarpakket krijgt. Zou hetzelfde moeten zijn als ik heb gekregen (zie eerder bericht).
http://www.klimaatstraatfeest.nl/

Ik geloof dat mijn straat ergens op nummer 200 staat, we zijn maar liefst met z'n tweeën, dat wordt dus een groot feest.

Vandaag nog wezen winkelen met Mini, bij Wibra hadden ze leuke kleding in de aanbieding en ik kon de verleiding niet weerstaan. Eigenlijk heb ik maanden geleden afgesproken met Mr.Penny dat we voorlopig even geen nieuwe kleding zouden kopen omdat we al zoveel hadden...
Ik heb het wel bij één tuniek gelaten, ik ben van plan om nog wat kleding te gaan vermaken en "pimpen" en dan zou ik wel weer genoeg moeten hebben.

Het is hier overigens op dit moment een beetje de ziekenboeg, daarom heb ik minder achter de PC gezeten.

1 opmerking:

  1. Heb ons ingeschreven, ben benieuwd... Als je het goed vind link ik je op m'n log. Lees al tijden stilletjes mee...

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.