vrijdag 5 oktober 2012

Verliefd - babyvlinders in m'n buik!

Vandaag de termijnecho, we hadden ineens een prachtig beeld op Ieniminipenny. Armpjes en beentjes spartelden, ik zag zelfs een neusje. Ik kan nu al bijna janken als ik alleen al een puppy zie met die gierende hormonen dus ik was er helemaal vol van.
Meteen op slag verliefd!
Ik zou nu toch een dag langer zwanger zijn en dus een dag eerder uitgerekend. Oh goody, eerder door het eerste trimester heen. Deze week heb ik het wel een beetje zwaar gehad, moe, hoofdpijn, overgeven, buikloop, chagerijnig en "kweeniewaarom maar ik geloof dat ik moet huilen"-buien.

Deze week zei ik tegen Minipenny: "Sorry dat mama even lelijk deed schatje, mama is wel een beetje moe maar sorry". Komt ze naar me toe, aait mijn gezicht, kijkt me bloedserieus en helpend aan en zegt "mama is niet moe, mama is lief"....- "wèèèh" Dat voelde heel fijn en lief maar ook heel verwarrend; mijn 2-jarige die mij troost, dat is de omgekeerde wereld.

3 opmerkingen:

  1. Lief he.... zo kan het ook gaan als je zwanger bent.

    geniet ze.

    Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzondere tijd dt zwanger ijn. Snap niet hoe mijn vrouwelijke collega's dat doen. Die praten er nooit zo over. Altijd maar professioneel en eficient. Hou ons ds maar op de hoogte. Sterkte er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat jij je net zo super voelt als ik bij de tweede straks! Mooie echo! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.