dinsdag 29 oktober 2013

Uitslag give-away wedstrijd

Allereerst sorry! Sorry dat ik een tijd niets van me heb laten horen, ook de uitslag van de wedstrijd niet.
Ik ben de afgelopen weken veel ziek geweest. In vier weken tijd heb hebben mijn lieve meiden twee keer de griep in huis geïmporteerd en ben ik twee keer het haasje geweest. Net een beetje bijgekomen van de vorige griep en toen was het weer raak.
Eigenlijk had ik gister de griepprik moeten halen maar toen lag ik nog dubbel van de buikpijn op de bank.

Anyway, ik heb de uitslag van de give-away wedstrijd.
De hoogst beoordeelde inzendingen waren van Joke, Mirjam en Koningin Minima.
Mijn twee liefste juryleden mochten lootjes trekken om de nummer 1, 2 en 3 te bepalen.
Jurylid nummer 1 trok het eerste lootje.....

 En gewonnen heeft...paparapa... Mirjam.
Mirjam krijgt de energiemeter.
 Jurylid 2 err... snapte de bedoeling niet helemaal. De camera werd weg gelegd en er werden twee opgevouwen briefjes voor gehouden.
Uiteindelijk koos jurylid 2 voor links en toen we het openvouwden stond daar de naam in van ... Joke.
Joke heeft de Ecobutton gewonnen.

Dat houdt in dat Koningin Minima de derde prijs heeft gewonnen, de douchecoach.







Dan ga ik nu weer een beetje rustig aan doen want ik moet vandaag nog naar het consternatiebureau met Ienimini en Minipenny naar de peuterspeelzaal brengen en bij het ophalen haar afscheidsfeestje vieren.
Minipenny wordt zondag 4 jaar en mag dus trakteren op de peuterspeelzaal en morgen op het kinderdagverblijf. Ik heb "rozijnenvlinders" gemaakt.
Eigenlijk wilde ik iets met papier gaan maken maar omdat ik zo beroerd ben, had ik niet zo'n zin om 30 vlinderlijfjes met kleine voelsprieten uit te gaan knippen.
Het lijfje is nu een stiftje met rolstempel (Action) en de voelsprieten zijn gemaakt van chenille (Hema). Stuk minder milieuvriendelijk maar nu even een stuk makkelijker, het is wel in ieder geval gezonder dan snoep.


11 opmerkingen:

  1. Wauw, geweldig bedankt! Ik ben hier echt heel blij mee! Mijn dank gaat natuurlijk ook uit naar jurylid nr.1 met haar prachtige prinsessenjurk! Zag net je mailtje voorbijkomen dus ik mail je zo terug. Doe kalm aan en voorzover nodig natuurlijk nog beterschap toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan en fijn dat je er blij mee bent. Het komt binnenkort.

      Verwijderen
  2. oh leuke traktatie, gelukkig zijn jullies weer aan den beterende hand(en) en een fijne dag voor je grote meidje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och, dat snoetje van jurylid twee! Die blik van 'en wat moet ik hier nou mee?'. Geweldig! Gefeliciteerd aan alle winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, dat komt mooi uit, daar ben ik blij mee!! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag gedaan, wat leuk dat iedereen blij is met de gewonnen prijs! En bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke traktatie! Die ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je er blij mee bent, sorry dat het versturen even duurde door mijn griep-marathon! Succes met het ondervragen van de verdachten..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een allerschattigst gezichtje heeft jurylid nr. 2. Op allebei de foto's. Groetjes, Turf

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.