zondag 3 januari 2010

Een gelukkig en gezond 2010!!


Aan jullie allemaal een heeeel gelukkig, gezond en fijn 2010!!


Moneypenny, Mr. Penny & Minipenny

Ook bedankt voor jullie goede wensen voor ons.

Groetjes,

Moneypenny

P.S. Oh ja, ik heb iemand, die binnenkort ook een groep wil starten om mensen te helpen met geld te beheren en besparen, beloofd dat ik nog een keer op deze blog wat goede links naar behulpzame website's ga plaatsen voor haar. Ik weet er zo wel een paar maar weten jullie misschien nog leuke, simpele en overzichtelijke websites die mensen kunnen helpen?

1 opmerking:

  1. Hallo
    Fijn dat het weer beter gaat!!!
    Ik zelf gebruik de Hypo-allergene voeding van de Albert Heijn.
    Ons zoontje van inmiddels 5 had toen hij een baby was koemelkallergie en we hebben sinds 4 maanden een tweeling erbij en er werd ons geadviseerd om met hypo-allergene voeding te starten je begrijpt erg kostbaar voor 2 baby's
    Eerst had ik de Friso hypo €14,49 voor 700 gram
    en nu gebruik ik na overleg met kinderarts Ah
    hypo €9,99 voor 800 gram een groot verschil dus. Volgens de kinderarts moet hypo-allergene voeding aan de nederlandse wetgeving voldoen en kwam de Ah voeding uit de Nutricia fabriek alleen een ander doosje dus.

    Groetjes Janique

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.