vrijdag 2 augustus 2013

Mooi weer om de vriezer te ontdooien

Vandaag, de warmste 2 augustus ooit, zag ik als de uitgelezen dag om de vriezer te ontdooien. Wat een lekker klusje met dit weer!
Mijn lieve grote kleine meid of haar lieve paps had namelijk de deur een keertje niet goed dicht gedaan...alweer. Een dikke laag ijs en "sneeuw" had zich gevormd en dat kost veel stroom.
Nou maken we dan wel weer veel stroom met dit weer, de omvormer van onze zonnepanelen stond zeer tevree te snorren vandaag, maar toch is het zonde van de energievreterij.
Een vriezer ontdoen van ijs en sneeuw bleek ondanks de inspanning toch een prettige verkoeling te geven. Ik kan het ontdooien van je vriezer dus om meerdere redenen van harte aanbevelen.

Onze lieve grote kleine meid wilde vandaag wel weer in het badje spelen. Geeft het klein volk water en wat te spelen en je hebt een blij en tevreden kind, urenlang.
Ik zet gewoon het babybadje buiten op het terras, onder de luifel, vul het met water en wat spelerij en dan kan er gespetterd worden tot het water op is. Gister werd ik zelf ook tot onderdeel van het waterballet gemaakt, mama moest gedoucht worden. Emmertjes vol koud water over me heen gehad. Heerlijk! Zowel dat koude water als weer lekker spelen met Minipenny. Ik heb er erg van genoten.

Ieniminipenny en ik zijn weer uit het ziekenhuis sinds donderdag en ons leven samen kan weer verder gaan. Als we echt nog een derde kind zouden willen, zou ik het toch allemaal nog een keer doen als het nodig was maar stiekempjes ben ik wel blij dat we heeel tevreden zijn met de twee kinderen die we hebben mogen krijgen. Nooit meer zwanger in een ronsel-je rug-rolstoel en nooit meer een post partum depressie in het vooruitzicht. Wel in het vooruitzicht... twee heerlijke meiden en een lieve man om van te genieten.

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer thuis bent. Geniet er maar van en denk maar niet aan een derde, heel wijs van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Moneypenny,wat fijn dat je weer thuis bent en lekker kan genieten van je gezin! Ik heb je blog even deels gelezen en zag dat je een zware tijd achter de rug hebt. Maar gelukkig gaat het nu dan weer zo goed dat je in je eigen huis kan genieten, nergens beter dan thuis hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh pfoe, behangen met dit weer, ik heb het ook wel eens gedaan. Niet handig; droogt 't plaksel ook zo snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat je weer thuis bent. Geniet van je gezin!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.