donderdag 23 augustus 2012

Last call Birgitta

Birgitta, je hebt vorige maand de give-away gewonnen maar ik heb nog niets van je gehoord!
Ik hoop dat je begrijpt dat ik nog een weekje wil wachten maar dat ik daarna toch iemand de kaartjes wil kunnen opsturen.
http://moneypennybespaart.blogspot.nl/2012/07/winnaar-give-away-kaartjes-nemo.html

Het is heel vreemd maar toen ik Sarah de lootjes liet trekken, had ik al het gevoel dat ik haar het beste nog een lootje kon laten trekken voor de zekerheid. Als het helaas nodig is, zal ik over een week de foto's van die dag even erbij moeten pakken, ook van het tweede lootje heb ik een foto gemaakt.
Maar het liefst stuur ik de kaartjes natuurlijk alsnog naar Birgitta!! Ik hoop dat je dit bericht ziet.

Als iemand Birgitta kent van een ander blog of forum, sein haar ajb even in.

1 opmerking:

  1. Hopelijk laat ze snel van zich horen, en anders kun je er iemand anders blij mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.