donderdag 23 februari 2012

Jaaaaah, we krijgen zonnepanelen!

Dit berichtje is een beetje kort op het vorige maar ik heb dan ook BIG nieuws. In ieder geval 10 vierkante meter groot..... aan zonnepanelen!

Ik wil al jaren heel graag zonnepanelen maar mijn man ziet beren op de weg. Vooral het terugleveren aan het elektriciteitsnetwerk is volgens hem een heel gedoe en je zou verplicht zijn een heeel duur abonnement af te sluiten.
We zijn pas overgestapt naar Greenchoice, ik heb even gekeken, dat is helemaal niet zo, je krijgt zelfs korting op het normale tarief. http://www.greenchoice.nl/thuis/zelf-opwekken

Dus.... ik heb zonnepanelen voor ons gereserveerd!

Zon zoekt dak biedt all in pakketten aan en nu was mijn man het er mee eens om in ieder geval iemand te laten komen.



Zooo, weer iets van mijn droomwensen voor dit jaar in gang gezet!!
Oh, ik hoop zo dat het allemaal doorgaat. Ik vind 3231 Euro eigenlijk veel minder dan ik verwacht had maar we moeten de offerte nog even afwachten.




2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Ik kan niet wachten tot wij ze ook kunnen aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, hou je de standen dan in een bestandje bij om te kijken wanneer je je break even point hebt bereikt?

    Groetjes
    Pien7

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.