zondag 24 januari 2016

Terug.

Na een heeele lange pauze ben ik hier weer terug.
De tropenjaren (ook wel het genot van het hebben van jonge kinderen genoemd) en nog wat andere prioriteiten bleken niet zo goed te combineren met het bijhouden van twee blogs of zelfs een blog.

Toen ik deze blog begon, heb ik me tot doel gesteld om 1001 tips hier te plaatsen. Dat bleek een enorm gedoe te zijn als je het goed en netjes wilt tellen (en daar wordt ik dan weer haast neurotisch van).
Het doel en probleem bleven even liggen, tot ik Pintrest ontdekte en binnen no time 10140 tips had gedeeld met de rest van de wereld (en ook binnen no time verslaafd was geraakt aan Pintrest).
Nou zitten daar aardig wat dubbele tips tussen en ze besparen niet allemaal geld maar ik mag aannemen dat ik wel over de 1001 heen ben gekomen.
Zo, die druk is eraf ;-).
Ik hoop de komende jaren hier wat Pinspiratie (veel nog Engels op Pintrest, vertalingen en samenvattingen welkom) en eigen inspiratie te delen met de lezers.

Aan de slag...

1 opmerking:

  1. Je blogt niet veel, maar je schrijft leuk. Ik hoop dat je vaker een stukje gaat schrijven. Ik heb je opgenomen in mijn leeslijst!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.