donderdag 26 november 2015

Kleine kinderen worden groot.

Wat lang geleden, jullie zijn vast gegroeid of gekrompen in de tussentijd ;-)!

Ik zat wat op mijn blog te neuzen en oude foto's te bekijken. Om jullie visueel even bij te praten, zo ziet Minipenny er nu uit:


Ze is pas 6 geworden en het gaat heel goed op school etc. Nog steeds dol op roze en prinsessen.


Ienimini is natuurlijk helemaal veel gegroeid, ook haar haren zag ik:
Ze is nu 2,5 en laatst is haar fysiotherapeut voor het laatst geweest want ze loopt nu, rent zelfs bijna. Nog steeds een lief klein ondeugend boefje met een ver reikende stem ;-).

Deze foto's zijn van gister, toen we "McDonaldsje speelden". Dan haal ik franse frietjes, kopie McDonalds fritessaus en kipnuggets bij de Lidl en maak ik zelf een Happy meal in de airfryer.
Minipenny pakt dan boven haar kassa'tje en is de mevrouw waar je bij besteld en betaald. Frietzakjes maken we zelf van een wit papiertje. Gister waren we een Elfjes McDonalds.
Hartstikke leuk en het kost je maar een kwart van wat je bij de echte Mac kwijt bent.

Zelf ben ik ook gegroeid. Ik ga binnenkort meer dan een jaar therapie (EMDR) afronden en daar ben ik wel van gegroeid als mens. Het was nogal pittig en ik heb moeilijke knopen en banden door moeten hakken, daarom heeft bloggen ook even op een wel heel laag pitje gestaan.
Plus dat ik al een tijdje twijfelde of ik wel door zou gaan.

Maar... ergens anders ben ik wel al een tijdje bezig op een ander medium. Ik heb Pintrest ontdekt.
Mijn doel was 1001 besparingstips te verzamelen maar inmiddels zit ik daar een tikkie overheen en heb ik een Pin verslaving. Nu moet ik eens goed opnieuw gaan schiften en ordenen op sommige borden.

https://www.pinterest.com/1001tips






10 opmerkingen:

  1. Hé, leuk om (eindelijk,......) weer eens wat van je te horen. De meiden zijn GROOT! En vooral dat van die verrijkende stem is mooi (of bedoel je vérreikend? - die kinderen zijn toch altijd verrijkend???)
    Fijn dat je EMDR wat opleverde..

    Enne - Pinterest is leuk, zeker met de winter voor de boeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, proest, een hele tijd naar het woord verrijkend zitten staren op mn scherm maar t kwartje wilde niet vallen.
      Het is allebei goed, het stemmetje rijkt ver en het verreikt ons leven ;-).
      Ze begint steeds meer te praten en we liggen hier af en toe dubbel van het lachen ook.

      Verwijderen
    2. ;-)( En ik in eerste instantie maar denken dat ik gewoon de klemtoon verkeerd las... Ik heb vannacht nog wat rond gebladerd op je Pinterest - *Zucht* - weer te laat naar bed.... Enne - ik zou willen dat ik gekrompen was, maar niks hoor.................

      Verwijderen
  2. Ik dacht laat ik eens kijken en verdraaid.... een blogje
    Leuk je (even) terug te zien
    Meisjes zijn idd gegroeid !
    Schatjes om te zien !
    Fijn weekend.
    groet Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat zijn ze groot geworden idd, en leuk dat je weer verder gaat met het bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha... wat goed om weer van je te lezen!!! Ik keek elke keer wel, je blog start automatisch op met de rest die in dezelfde map zit.
    Wat zijn de dames groot geworden zeg! En fijn dat het met jou zelf ook goed gaat!
    Pinterest is leuk, maar daar kom ik uit zelfbehoud maar niet te vaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, ik weet nog dat je over de geboorte van je oudste schreef, alweer 6 jaar geleden dus....ongelofelijk.
    Ga je nu weer regelmatiger bloggen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat weet ik nog niet helemaal zeker. Ik kom een beetje tijd tekort helaas.

      Verwijderen
  6. Jaa ik heb je blog ook weer gevonden hoor! Hij stond onderaan de lijst omdat je idd geen updates plaatste. Maar gelukkig nu ben je er weer.
    Ja die meiden groeien maar door he, zo leuk om af en toe even te vergelijken ook. Dan zie je pas echt wat er dagelijks onder je neus gebeurt. En het wordt alleen maar leuker!
    Super dat je jezelf ook verrijkt hebt en ik geloof ook wel dat je sterker (dubbele betekenis) bent geworden. Ga zo door!
    En af en toe een blogje om ons bij te praten mag ook ipv hele epistels he!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.