zaterdag 15 maart 2014

Voorjaarscollectie

Uit de voorjaarscollectie van FILA, de special edetion metalic slipper.

 Het tweede paar slippers van dit merk stuk. MrPenny kwam daarom aanzetten met de klustape ;-). Okee, nu ga ik er dus niet meer mee terug!
 Voor Minipenny moest er even gesjopt worden voor nieuwe schoenen. Het achterste paar was niet echt mijn idee maar ze is er zooo blij mee. K3 schoenen met glitters en lampjes :-( pfffff. Nou ja, alles went. Bij het witte paar ontdekte ik pas DE manier om een kleuter schoenen aan te smeren. Put kleuter uit en laat deze TV kijken in een schoenwinkel. Duik onder het TV scherm en pas vervolgens de onderhavige kleuter schoenen aan die jij leuk vind. Ging veel beter!

Morgen is oma jarig. Oma wilde een Dahlia bol maar Minipenny verstond een bloemkool. Het werd een melig telefoon gesprek waarbij oma nog twee keer per ongeluk bloemkool zei.
We hadden nog een mooie schaal en de bloemkool was zo gekocht.  MrPenny pakte bij de inpak tafel van het tuincentrum nog een keurig stickertje mee om het af te maken. Wat een lolbroek is die jongen vandaag.
Zelf kan ik niet mee morgen,  ik ga naar de Genoegdag in Oss.  Ik heb er veel zin in.
Alleen ga ik daarom nu even rusten, anders moet ik morgen om drie uur bij elkaar geveegd worden en ik vind het niet netjes im rommel te maken bij een ander ;-).

2 opmerkingen:

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.