maandag 2 november 2009

Verlossing nabij???

We hebben net al "lang zal ze leven" gezongen voor Minipenny, het lijkt erop dat vandaag de verjaardag van Minipenny wordt! (Ik hoop 't echt, begin er nu al redelijk doorheen te zitten omdat ik al nachten niet goed heb geslapen en afgelopen nacht alleen wat hazenslaapjes) Ik heb sinds gisteravond half 12 (voor)weeën, tot een uurtje geleden kwamen ze gemiddeld om de 13 minuten, nu komen ze om de 7 gemiddeld. Nog niet echt aan het bevallen dus maar het gaat de goede kant op.
Ik ga nu dus waarschijnlijk voor een paar dagen uit de lucht!

Ciao!

10 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte en succes. Ik hoop dat alles goed gaat en wens je / jullie een fijne kraamtijd, ook al moeten jullie even in het ziekenhuis blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook van mij sterkte en succes. Maak er wat moois van :-) Hoop je hier snel weer te zien en te horen hoe alles is verlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel sterkte!!! Mooie dag om jarig te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohwwww superspannend!!!
    succes, en kracht gewenst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Minipenny heeft dan toch maar besloten om zijn (m/v) ouders maar in het echt te gaan bekijken.. Ik ben benieuwd!
    Misschien ben je, bijna 12 uur na je berichtje, wel al bevallen.. Kom maar op met die naam! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, het wachten is in ieder geval voorbij. Succes!

    Pien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoop dat je inderdaad verlost bent haha letterlijk en figuurlijk!
    Dat je kan genieten van de kleine Penny! Leuke naam voor en meisje trouwens ( hint)
    Geniet van je kraamtijd laat je lekker verwennen!

    Liefs Schuldenaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Moneypenny, je bent vast al bevallen van jullie Minnypenny en ik wil je al vast van harte feliciteren.
    Ben erg benieuwd naar je volgende berichtje, maar dat gaat vast nog even duren.
    Geniet van alles!

    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ook razend nieuwsgierig hoe het met de nieuwe wereldburger gaat.

    Maar doe maar rustig aan hoor en geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.