zondag 8 november 2009

Ik ben de super trotse moeder van een mooi en geweldig meisje geworden!!!

Daar ben ik dan weer eindelijk, we zijn vandaag pas uit het ziekenhuis gekomen.

3 november om 21.02 is ons meisje geboren, ze heet

SARAH

We zijn heel trots op haar, ze doet het super goed en het is een ongelooflijk schatje. Ze heeft een zwaar beginnetje gemaakt maar ze laat heel veel zin in het leven zien.
Helaas heb ik vlak na de bevalling haar maar heel even vast kunnen houden omdat het niet goed met haar ging. Ze is opgenomen op de couveuse afdeling omdat ze moeite had met ademhalen.
Sarah had in het vruchtwater gepoept en met een sonde hebben ze die poep uit haar maagje gehaald, het was bovendien in haar longen gekomen. Ze had een infectie in haar longen, of die nou van de poep kwam of nog iets anders is niet vast komen te staan uit de onderzoeken. Ze heeft twee dagen in de couveuse gelegen met allerlei slangetjes om haar te bewaken, daarna kon ze zelf ademhalen en mocht ze naar een wiegje op de couveuse afdeling. De dagen daarna zijn er steeds meer slangetjes afgegaan en vandaag mocht ze mee naar huis godzijdank. Om 24.00u krijgt ze van ons haar laatste shot antibiotica en dan is ze in principe weer een gewoon kindje van 5 dagen oud.
Met mij gaat het goed, de eerste dagen wat last en pijn maar ik vind het allemaal nog reuze meevallen. Iemand had m'n rolstoel gejat een paar dagen geleden en toen ben ik maar alles zelf gaan lopen (van mijn bed naar de kinderafdeling wat gangen, een verdieping en wat gangen verder) en ik denk dat dat zelfs goed is geweest voor me.
Foto's volgen, ik moet meer rusten van Mr.Penny en kraam (en zusters enzo..).


24 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd. Fijn te lezen dat Sarah nu ook thuis is en dat het beter met dr gaat. Hou je aub aan je rust wij blijven wel in spanning wahten op de foto`s. Wat in het vat zit verzuurd niet!!

    Groetjes Schuldenaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid, fijn te horen dat het nu weer goed is, dat zal best wel even schrikken geweest zijn. Ik wens jullie veel gezondheid en liefde toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met Sarah. Het is best spannend geworden zo te lezen, maar geweldig dat nu alles goed gaat het haar.
    Doe rustig aan en geniet van je verdere kraamtijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Sarah. Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een SUPER-bericht!!!!
    Van harte gefeliciteerd met dit enorme wonder!
    Ik ben blij te lezen dat nu alles weer goed gaat, zat wel in spanning om je /jullie. Heeft ook Mr.Penny het niet al te zwaar gehad - en feliciteer je hem ook van me?
    (En nu weer:lekker genieten van je dochter).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie kleine minipenny en mooi dat het goed gaat houwen zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moneypenny: van harte gefeliciteerd met jullie kleine minipenny die sarah heet. Fijn dat het nu goed gaat met haar en met jullie, spannend altijd.
    Ik wens jullie heel veel geluk met z'n 3-tjes.

    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat het weer goed gaat met Sarah. En nog van harte. Mijn dochtertje heet ook Sarah en zij is ook zo'n schatje. Geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met jullie kleine, Sarah, mooie naam .Gelukkig dat het nu weer goed gaat met jullie , en dat jullie fijn weer thuis zijn.Heel veel geluk gewenst, fijne tijd!!!
    gr sillie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sarah, gefeliciteerd met het krijgen van je ouders! Ik ben blij dat ik toch niet helemaal verkeerd zat met mijn 'meisje met een naam van 5 letters'... ;-)

    Trotse paps en mams, doe rustig aan en geniet van deze hele speciale tijd! Maar ik ben wel blij dat je het even gemeld hebt, want aan de reacties te zien waren er meer mensen benieuwd.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hé hé, eindelijk! Hartelijk gefeliciteerd met de kleine meid. Sarah, wat een mooie naam. Geniet ervan, en fijn dat je er weer bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HOI
    van harte Geflciteerd met SARAH


    GROETJES Natanja ps ik vind je blog leuke om te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed om wat van je te lezen en leuk dat je een dochter hebt! Van harte gefeliciteerd. Ik wens je een voorpspoedige kraamtijd toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig! wat een mooie naam.
    Van harte gefeliciteerd.Betsie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook gefeliciteerd! En geniet van je kraamtijd. Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Roos zegt van hsrte gefeliciteerd met jullie dochter Sarah!
    Misschien wil je vlgd vraag beantwoorden als je weer lekker bent uitgerust.
    Wie gaf Sarah haar laatste gift anti-biotica?
    Ik werk op de kinderafd als verpl en ben benieuwd hoe dat werd geregeld.

    Een fijn kraambed en laat je verwennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat! Wat heerlijk dat je nu thuis bent en je lekker kan laten verwennen met je dochter naast je.

    Dikke knuffel voor jullie!

    Pien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel dikke proficiat met jullie kleintje.
    Rust maar veel uit en probeer te genieten van deze unieke tijd.
    Mooie naam Sarah.

    Groetjes, Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. gefeliciteerd met jullie dochter, wat een mooie naam hebben jullie haar gegeven. Dat is maar goed ook want daar moet ze haar hele leven mee doen. Geniet van je kraamtijd. Groetjes Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtige naam !!! heel veel geluk samen!!
    lieve groet vanuit vlaanderen Jezebelle

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hartelijk gefeliciteerd met jullie nieuwe gezin. Geniet er maar lekker van. Sarah is het kind dat van jullie ouders maakte en dat is maar 1x in je leven. Leuke naam trouwens. Ik vind minipenny eigenlijk oowel lief. Misschien die naam blijven gebruiken voor je log. McMama en ik hebben een pakje klaarliggen voor Sarah. Als je mij je adres mailt dan kan het op de post. (Herminez@hotmail.com) Heel veel rust en liefde alle geluk van de wereld voor jullie drietjes, Herminez

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nog van harte gefeliciteerd.. Wat een geweldig mooie baby is Sarah.

    enne, neem goed je rust. Dat heb je nodig.

    Des te beter jij voor jezelf zorgt, des te beter kun jij voor je gezin zorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg laat (mag ik als smoesje gebruiken dat ik zelf druk was met twee kleine ukjes).
    Van harte gefeliciteerd met je prachtige meisje!
    Heel veel geluk en sterkte met de drukte en alle veranderingen .
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.