maandag 28 september 2009

Alle begin is best lastig

Zo hier staan ze dan, de eerste letters van mijn blog. Hopelijk volgen er nog vele en beleven er nog heel wat mensen lol en inspiratie aan deze blog. En zo niet, nou dan niet, dus.

Ik heb veel ideeën in m'n hoofd voor onderwerpen, ik loop ook al een tijdje rond met ideeën over een website of een blog.
Het leek me, misschien ook wel in het kader van mijn momenteel beperkte hersencapaciteit, wel goed om m'n hoofd eens leeg te laten lopen.
Die beperkte hersencapaciteit is momenteel te wijten aan mijn zwangerschap, zwangerschapsdementie leidt bij mij vooral tot gniffel- & oepsmomentjes maar soms is het wel een beetje vervelend. Nou heb ik ook begrepen dat het bij sommige moeders BLIJFT (ààààààh), we hopen er maar het beste van. Mrpenny zou wel regelmatig eens goed kunnen lachen maar ik heb liever toch m'n oude ik terug.
Zo herkende ik laatst onze buurman niet eens meer op een wel hele slechte dag, de auto zei me iets, die twee aapjes die vanaf de achterbank ook zaten te zwaaien deden ook een lichtje branden maar verder..... toen droop er echt heel langzaam tot mijn hersenen door d-a-t i-s d-e b-u-u-r-m-a-n. Oh, pff gelukkig.... oh, shit, nog even vlug terugzwaaien dan! Het is maar goed dat we hier een 30 km zone hebben, anders hadden we mot gehad met de buren (wat is de buurvrouw toch arrogant! Als je d'r tegenkomt zwaait ze niet eens meer terug, denk dat mens dat ze beter is dan wij ofzo?).
Ook heb ik al mijn auto ingeleverd bij de garage voor de APK, papieren en reservesleutel afgegeven, om vervolgens weer in de auto te stappen om er mee naar huis te rijden terwijl Mr. Penny naast me geparkeerd stond en op me stond te wachten.
Een paar weken daarvoor zag een meneer met grote ogen in een parkeergarage een klein, meerkleurig (rood, minder rood, roze-achtig) autootje aan komen rollen waarna een zwangere vrouw richting het autootje hobbelde, de deur open peuterde terwijl ie doorrolde en vervolgens head first in de auto dook om de handrem aan te trekken voor de auto andere geparkeerde auto's ramde (vervolgens instappen, autootje starten, auto weer terugzetten in het vak alsof er niets aan de hand was) en dat was niet de eerste keer....
Genoeg redenen dus om wat plaatst te maken op de harde schijf daarboven, misschien komt het dan nog een beetje goed.
Ik ga de komende tijd zo wat onderwerpen plaatsen maar dat zal misschien een rommelig creatief proces worden dus je zult misschien zien dat berichten later nog eens bewerkt zijn in het begin omdat ik er dan achter ben gekomen dat bepaalde dingen bij elkaar horen maar daar moet je je maar niks van aantrekken. Als het ergens op begint te lijken roep ik zo hier en daar eens dat ik een blogje heb en dan hoop ik dat er ook nog wat mensen gaan meelezen.
Ik weet ook niet hoe lang ik nog kan gaan inrichten, aangezien Minipenny's due date over vier weken en twee dagen is momenteel. We verwachtten echter dat de geboorte "te laat" zal zijn, aangezien het kind onze genen erft.

Groetjes,

Moneypenny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.