zondag 25 mei 2014

Zeist aan zee?

Vandaag wilden Mrpenny en Minipenny wandelen 'in het bos met de vuurtoren'.
Ze waren er al eens geweest zonder mij, ik had het dus nog niet gezien.
Het werd weer een heerlijke wandeling samen.
Ik heb wat foto's voor jullie gemaakt zodat jullie er ook van kunnen genieten.


We wandelden later bij een prachtig landhuis in dat leuke en mooie bos. We hebben besloten dat de huidige bewoners gaan verhuizen als we de loterij winnen ;-).
Er stond geen bordje bij maar MrPenny heeft een app met daarin alle monumenten in Nederland. Dus je staat ergens, tikt op die app en je ziet informatie over alle monumenten waarbij je in de buurt staat. Handig, leuk, interessant en gratis.

En dit is dan de vuurtoren.  Het is een kunstwerk.


Je moet er even nieuwsgierig zijn en eronder gaan staan. Dan zie je waar dit kunstwerk over gaat.
Zou het ooit zo ver komen, Zeist aan zee?

Over de zeespiegel gesproken, ik heb gezegd dat ik mee ga doen aan zero plastic week. Als het water binnenspoelt hier, zitten we niet alleen mooi in de soep maar ook in de plastic soup.

Jah... zero plastic week..
1. Wanneer is het ook alweer?
2. Hoe ga ik het in hemelsnaam doen?
3. Is er een pagina met cheats ofzo?!
Ga even any.do bijwerken (fijne to do app).

Even later:
Goed nieuws: zero plastic week is pas 9 juni.
Minder goed nieuws: volgens de website is het de bedoeling dat ik keihard 'NEE' ga schreeuwen tegen winkelpersoneel dat me plastic aanbiedt. ??? Mag ik niet ook een button maken?


2 opmerkingen:

  1. Leuke foto's, Heb die met het bruggetje even opgeslagen om te bewerken, als je dat niet erg vindt. Gooi hem daarna wel weg. Die app ken ik ook niet dus dat zoeken we eens op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. moneypenny ik maak me ongerust.
    t is altijd leuk om van je te horen!
    anders sterkte

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.