zaterdag 12 april 2014

Bijgewerkt en de freaky flu.

Zoals jullie misschien al hebben gezien is mijn blog veranderd en bijgewerkt.
Ik zag vandaag twee reclameblokjes voor Roundup en ik wil geen reclame maken voor Monsanto of andere zaken waar ik niet achter sta dus ik heb alle Google Ads blokken verwijderd. Hup, klaar.
Bij nader inzien wil ik ook geen commerciële blog, ook niet om het geld weg te geven of er zelf wat aan te verdienen als mijn inkomen toch gereduceerd wordt in de oneindige wijsheid der UWV.
Ik had leningen e.d. wel geblokkeerd maar hier had ik even niet aan gedacht.
Ook de klik-verdien programma's zijn verwijderd, ik doe het zelf niet meer dus ik kan het ook een ander niet aanraden.

Nog wat dingen die zijn bijgewerkt c.q.  gerectificeerd:

De koffiedrab droger uit mijn laatste bericht blijkt niet goed te werken als droger in praktijk. Het is wel een handige moeilijke kousjesvuller ;-).

Martin van der Gaag reageerde op mijn verslag over zijn presentatie op de landelijke Genoegdag. Om foute interpretaties en bron&link gebruik te voorkomen heb ik alle 'rechthebbenden' een mail gestuurd.  Zie svp:
http://moneypennybespaart.blogspot.nl/2014/03/landelijke-genoegdag-2014-goed-en.html?m=0

Ik heb mijn veel bezochte bericht over ons Soda Club apparaat ge-edit:

Zelf frisdrank maken met een soda club apparaat

Edit april 2014:
Inmiddels is het gezicht van SodaStream in opspraak gekomen door haar werk voor dit bedrijf. Oxfam heeft alle banden met haar verbroken.
SodaStream blijkt voort te komen en gevestigd te zijn op illegaal bezet Palestijns grondgebied.  Palenstijnse medewerkers zouden bovendien geen goede en eerlijke behandeling ontvangen van de Israëlische eigenaar en haar medewerkers.

  Los hiervan gebruiken wij de SodaStream alleen nog voor mineraalwater voor mijn man. Ik vond de cola toch niet zo lekker als die van andere merken.
Wanneer het laatste gaspatroon leeg is, weet ik nog niet wat we gaan doen.


Blog bijgewerkt, nu de rest nog in huis etc. Momenteel bivakeer ik in bed, de freaky flu heeft weer toegeslagen.  Van de freaky flu is ons hele gezin al twee weken van de leg. Het ene moment ben je weer in orde, het volgende weer ziek, heel apart. .. Daarvoor was ik oververmoeid, te veel hooi op mn vork genomen. Ja, alweer maar misschien leer ik het nog ooit.
Volgende keer meer.






4 opmerkingen:

  1. Man, alweer griep!?! Er gaat iets niet goed bij jullie, hoor!

    Veel beterschap, voor alle 4!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het gaat juist fantastisch aangezien de oorzaak gewoon is: kleine kinderen hebben ;-) Heel veel jonge ouders hebben dit. Okee, ik ben meer bevattelijk en MrPenny nu ook even omdat zn fut even niet op 100% zit maar anders was het misschien ook gebeurt!

      Verwijderen
  2. Ja waarschijnlijk zie ik Roundup omdat ik iets over Monsanto heb opgezocht deze week.
    Maar het zette me gewoon aan het denken. Heb gewoon ff geen zin meer in reclame.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zo gaat dat in een gezin he. Hier blijft het ook rondcirkelen. Hoewel wij alleen een loopneus en hoestje hebben. Sterkte met op je rust letten en beterschap voor het hele gezin!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.