zondag 24 januari 2016

Moneypenny gaat verder.

HIERONDER ALLE BERICHTEN VAN MIJN VORIGE BLOG; MONEYPENNY BESPAART.






Bericht 482.
Om verschillende redenen heb ik besloten om verder te gaan met een ander blog project dat al een aantal (tropen) jaren in de ijskast stond.

Ik ga verder bloggen op:
http://1001tipsomtebesparen.blogspot.nl/.

Ik ben ook te vinden op:
https://nl.pinterest.com/1001tips/

Voor wie niet mee gaat naar de nieuwe blog: dank je wel voor het doorstaan van de vele uren van mijn gezever en teenkromende spellingsfouten alhier in de afgelopen jaren. Heel erg bedankt voor al jullie reacties. Jullie zijn allemaal zo leuk & lief geweest al die jaren.
Voor wie wel mee gaat, hetzelfde trouwens ;-).

Ik had jaren geleden niet verwacht dat mijn blog zoveel bekijks en vaste volgers zou krijgen. Ik had ook niet verwacht, er zelf zoveel uit te krijgen.
Verwonderd heb ik mijn page views af en toe bekeken. Wie zijn in godsnaam al die mensen die mijn verbale diaree blijven lezen?
Oude berichten worden ook nog steeds bekeken, nog zo'n 220 keer per dag gemiddeld, dus ik vind het zonde om alles weg te halen. Laatst kwam ik mezelf tegen op Pintrest zelfs (waaat?), dat verklaard een deel misschien.
Ik ben deze website begonnen omdat ik anderen het geluk en de rust gunde die ik ervaar van wat als consuminderen wordt beschreven door de een, ordinair geld besparen door de ander. Vooral mensen die het financieel zwaar hadden, had ik gehoopt te helpen.
Daarnaast vind ik het leuk om mensen te vermaken, ze te laten lachen.
Ik hoop, dat ik daarin geslaagd ben, als is het maar voor een paar mensen.

Hebben jullie ooit geweten waarom mijn alias Moneypenny was? Ik ben meer dan 12 jaar secretaresse geweest en ik hou van (oude James Bond) films. Daarbij was het *penny-deel van de naam ook wel geinig, nou ja, dat vond ik dan.

Allemachtig, ik voel me bijna emotioneel worden dus ik ga gauw afsluiten en over naar 1001 om daar mijn eerste bericht na de pauze te plaatsen.

Moneypenny signing out
loveUall

P.S. Nog even nostalgisch mijn statistieken bekeken en ik blijk wel te weten waar jullie vandaan kwamen ;-).
Bezoekers uit (die net zo goed Nederlandstalig kunnen zijn, maar vooruit):
BE: Zeg, bedankt dat u hier gekomen bent, bij deze Ollander.
DU: Vielen dank fur Ihre besuche.
FR: Merci beaucoup de votre visite.
VS/UK: Thank you for visiting my blog.
Other countries: I'm sorry, my knowledge of the Russian, Polish, Ukrainian, Irish or Gaelic language is a bit rusty ;-) (The only other language I have learned is Spanish). Thanks for visiting my blog.

ItemPageviews
Nederland
309449
België
36380
Verenigde Staten
22976
Duitsland
7833
Rusland
7089
Oekraïne
6863
Frankrijk
4827
Verenigd Koninkrijk
1652
Ierland
1352
Polen
897


3 opmerkingen:

  1. Dat zijn mooie cijfers zeg! Fijn dat je weer via Blogspot verder gaat, dat maakt het volgen wat makkelijker :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik ga jullie ook allemaal weer meer volgen. Leuk om elkaar te inspireren!

      Verwijderen
  2. Wat fijn dat we je gewoon kunnen blijven volgen =D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.