woensdag 19 november 2014

Sinterklaas en zonnepanelen

Voor een keertje een uitzondering gemaakt en schuttingtaal op m'n blog geplaatst. Ik heb zoo moeten lachen om deze foto!
Ik moest zo lachen dat ik bijna van m'n stoel gleed, ik moest zo lachen als ik in tijden niet meer had gedaan, ik moest zo lachen dat ik moest huilen, ik moest zo lachen... dat ik maar even ben gaan checken of ik de laatste dagen m'n medicijnen wel had ingenomen ;-).
Soms krijg je van de raarste dingen ineens een lachbui, hè-hè, wat lekker zeg joh!


22-11: :-) Moet er nog steeds om lachen als ik het zie, denk dat het nu ingeprogrammeerd zit ofzo :-).

5 opmerkingen:

  1. Haha, hij is inderdaad grappig ;) Maar ach, Sinterklaas heeft voor hetere vuren gestaan, zoals het verdwijnen van schoorstenen. Dus ook voor het zonnepanelen-probleem zal hij op den duur vast een prima oplossing vinden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet nog even een mailtje sturen naar huispiet om te waarschuwen dat we zonnepanelen hebben, anders hebben we straks toch een schimmel op de tuinset zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is grappig :-).
    Heerlijk dat je er zo om moest lachen. Gewoon laten gebeuren, zalig toch. Heb ik ook wel eens en andere vragen dan of ik normaal ben. Weet ik niet, maar als ik moet lachen, dan doe ik dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik schrok eerst van de taal, moest toen erg lachen om de foto, en toen nog harder lachen om je tekst......................... Laat Sinterklaas maar uitkijken bij jullie dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.