maandag 11 augustus 2014

lovely..

Deze keer een blogje vanuit lovely Cotswold.
Reis hierheen per boot, hotel in London, de omgeving hier, de sta caravan en het park waar we nu zijn; just lovely.

Ik blog even terwijl Minipenny in de ballenbak ligt. Sja, met kinderen kom je toch nog eens op die plekken waar je vroeger nog met geen paard in getrokken kun worden, zoals commerciële vakantie conglomeraten met voorgekouwd vermaak.

Straks naar Bath, naar het fashion museum - jaaaaaaah jurken van vervlogen tijden kijken! De mensen die al langer volgen weten dat ik voor mijn bruiloft mijn eigen regency jurk heb laten maken. Dit wordt dus echt een superdag voor mij. Ik mocht ook al naar het Britisch museum in London, afdeling Egyptologie.
Er blijkt ook een Jane Austen museum te zijn in Bath , lovely!
MrPenny gaat naar andere musea met Ieniminu vandaag en we gaan nog naar een volmolen. Voor ieder wat wils.

Ik realiseer me hier nog meer hoe goed we het hebben,  dat we dit kunnen doen en betalen.
Gister zaten we in een pub te eten, de meiden vrolijk aan weerszijde en man tegenover me en ik kreeg bijna de tranen in mn ogen... Wie had dit gedacht zoveel jaar geleden...
14.000 euro schuld, in ieder geval voorlopig onvruchtbaar (behandeling voor een voorstadium van baarmoederhalskanker) en mr penny bleek ADD te hebben, waar we toen beiden niet mee wisten om te gaan.
En dan nu... wow!

Zo'n stacaravan doet me trouwens denken aan een tiny home, waarvan ik vaak foto's voorbij zie komen. Lijkt me heerlijk als de kinderen uit huis zijn, een klein huisje of alleen een caravan, weinig spullen en eenvoudig leven.

5 opmerkingen:

  1. Ja als je eens de moeite neemt om terug te denken aan moeilijke tijden vooral om te beseffen hoe rijk je nu bent, ja super toch? Zo leef je elke dag bewust om te genieten en hoe fijn is dat =D
    Fijne vakantie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, zo'n tijdje op een mooie plek, met de mensen van wie je houdt. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt allemaal...lovely indeed! Wat leuk de mode uit die periode. Toen ik een stuk jonger was, was kostuumhistorie een grote hobby. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.