zaterdag 4 januari 2014

Weer bij

Ienimini hoefde vandaag niet meer naar de spoeddienst voor een controle. Ze drinkt weer goed en het gaat beter met haar.
Ze geeft nog wel makkelijk over, heeft diarree, hoest en slaapt veel maar dat valt dus allemaal wel mee in vergelijking met de afgelopen dagen.

Ik heb vandaag eindelijk de knoop doorgehakt en een smartphone besteld. Ik heb een paar keer heel veel tarieven en toestelspecificaties en -prijzen vergeleken.
Ik vind het toch een hele uitgave, ik ben zelfs weer een abonnement aangegaan voor 2 jaar (ik heb al jaren pre-paid), allemaal een hele omschakeling vanaf mijn gratis "alleen bellen en SMS'en" mobieltje met een paar euro per maand prepaid. Uiteindelijk denk ik dat ik nu het toestel en een abo voor de laagste prijs heb geregeld. Hoe het uitpakt moeten we nog maar zien.
Maar... ik ben weer bij de tijd en soms moet je jezelf ook wat gunnen.
Heb ook een leuk hoesje en een nuttige anti stof plug (met stylus) en een fun plug besteld. Ben benieuwd wanneer alles binnen is.

5-1:
Het is vandaag toch weer een hele klus om de milliliters binnen te krijgen en houden.
Het begint te wennen lijkt het wel, we zijn er inmiddels rustiger onder. We letten gewoon heel goed op en als er iets niet helemaal goed gaat, gaan we op tijd de huisartsenpost bellen. Het is niet ver rijden en daar horen we dan wel weer of het nog goed genoeg gaat en ze weer mee naar huis mag of dat ze onverhoopt toch naar het ziekenhuis moet.
Toch zou het wel fijn zijn als ze zo eens goed dronk want ze zit weer te laag. Misschien moet ik mezelf maar een beetje gaan opknappen voor het geval ik straks nog over straat moet (kotsvrije kleding om mee te beginnen ;-)).
MrPenny en Minipenny zijn naar het Openluchtmuseum dus ik ben vandaag zuster Klivia thuis.

3 opmerkingen:

  1. Nou, hoop dat ieniemienie gauw helemaal opknapt..

    Veel plezier met je slimme foon. Als je instagram erop zet, kun je me volgen op instagram (is daar echt gezellie :). Ik ben metalmommy_013....

    xox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om te horen! En goed dat je jezelf dat cadeautje hebt gegeven, als je daar zin in had!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het nu beter gaat maar je moet ook niet meteen wonderen verwachten he.
    Als alles wat ze kreeg binnen bleef is het pas tijd om op te voeren. Als jij ziek bent geweest eet je daarna ook niet meteen zoveel als ervoor. Gewoon rustig aan blijven doen en per dagdeel juichen als het goed gaat.
    En genieten van je cadeautje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.