dinsdag 28 januari 2014

Wat te doen met overgebleven beltegoed?

Toen ik vanmorgen wakker werd en mijn brein werd opgestart rolde er een berichtje uit: "SIM kaart opmaken en omwisselen voor nieuwe SIM kaart, het nummerbehoud wordt vandaag geregeld". Een tijdje later stond ik enigszins wankel naast mijn bed want dat was ik dus vergeten. (De nieuwe SIM kaart moest vanmorgen in de telefoon zitten, anders lukt het overzetten niet)

Ingelogd bij mijn vandaag ex-prepaid-provider en ik bleek toch al redelijk goed mijn best gedaan te hebben om 19 euro overgebleven beltegoed op te maken.
Wat over was, doneerde ik via SMS aan goede doelen.
Veel doelen maken nu gebruik van 4333 om mensen geld te laten doneren. Meestal is dat eenmalig maar het kan ook maandelijks zijn. Bij de doelen waar ik aan doneerde, zag ik dat niet duidelijk staan. Daarom stuurde ik nog een laatste SMS naar 4333 "STOP". Zo stop je alle verdere donaties via 4333.

Toen ik toch wakker was, nog maar eens een rondje mail, Facebook etc. gedaan. Ik vond een hele mooie tekst op de Facebook pagina van Money Saving Mom.
Fijn om te weten dat je niet de enige bent.


1 opmerking:

  1. En zo is het maar net!
    De slogan van de Club van relaxte moeders is:
    Andere moeders doen ook maar wat.
    Zij zitten óók op fb trouwens.
    Enne... goedemorgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.