donderdag 19 december 2013

Alles goed!

Woehahah, LOL, sorry allemaal, jullie moeten wel gedacht hebben dat ik een beetje gek geworden was!!! Er is niks met me aan de hand, alles gaat goed, ik heb alleen per ongeluk iets op m'n blog geknald wat nog niet af was. Ik ben niet psychotisch of manisch ofzo, alleen een beetje verstrooid.

Ik had een idee voor een blogje in Bridget Jones-stijl over mijn dag gister. Ik had gisteravond alleen geen zin en puf om het te schrijven dus ik heb voor mezelf wat steekwoorden opgeschreven, zodat ik geen dingen zou vergeten. Was van plan het later te herschrijven.
Heb ik per ongeluk blijkbaar op "publiceren" gedrukt ipv "opslaan"!

Het gaat echt goed hoor, het is wel druk geweest de laatste tijd en ik ben een beetje moe, ik heb wat last van de kerstkriebels (rond Kerst wordt ik vaak een beetje verdrietig om de situatie met en zorgen om mijn moeder), MrPenny is echt heel moe maar het komt allemaal weer goed. We zien uit naar een heerlijke kerstvakantie.

Hè, verdorie, nou is wel de lol van mijn Bridget Jones-stijl-stukje af... jullie hebben de tekst al half gezien...



Tekst van gister, die nog niet geplaatst had moeten worden, waardoor begrijpelijkerwijs mijn geestelijke gezondheid in twijfel werd gesteld:

voor me te langzaam, 2 vrachtwagens afstand, okee 4 personen auto's. Ineens begrip voor bumperklevers. Besloten niet te kleven, wel dicht erop bij stoplicht. Hond los in auto, geen wonder, zie je niets.

Geergerd langdradigheid, wel zorgvuldig, alle informatie maar IQ hoger dan 80. Besloten niet te hummen, geleerd dat dat praten aanmoedigt.

Ienimini in slaap, in gang, verwarming uit. Maar een beetje aanrommelen op de computer, zo gaan rusten. Ieni nog steeds niet wakker, koud en toch wel moe.
Besloten om inmiddels hoge nood te combineren met sublitie wek geluiden.

Mini ophalen, naar de bieb, lenzen ophalen, AH karretje

Tijd genoeg, tijd zat, makkelijk. Kerstkleertjes bij elkaar zoeken.
Gaaaah, moet nog... en moet zo weg zijn.
Help, waarom gaat jurk niet meer aan over hoofd? Ging paar maanden geleden nog wel. Jurk aangekregen, zelfs rits dicht. Voel me net dame van stand op Jane Austen-achtig bal; krijg geen lucht.
Zaken die moeizaam tot zeer moeizaam gaan in een te strakke jurk met kokerrok: baby uit de box halen, eigen schoeisel aantrekken, iets van de grond pakken, schoenen van je kind aantrekken, kind vastzetten op achterbank van driedeurs auto, maxi cosi in auto vastzetten, onderstel wagen achter in auto stoppen, zelf instappen in auto, autorijden zonder rok op te moeten trekken tot schunnige hoogte, op verlichte parkeerplaats uit auto stappen terwijl tegelijkertijd rok naar beneden te trekken tot wederom beschaafde lengte.


Semi op tijd, samenzijn ouders, geen aansluiting, niet de enige moeder, alleen hebben die moeders een vader bij. Toch aan de babbel met iem. MrPenny binnen.

8 opmerkingen:

  1. Gaat het wel ok met je?? Ik krijg het idee van niet, namelijk. Trek aan de bel meis!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alles gaat goed hoor, het was een oepsje, zie de aangepaste tekst. Bedankt voor je zorg, lief.

      Verwijderen
  2. Alles ok? Trap op de rem hoor, je hoeft niet alles alleen te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wordt gelukkig steeds beter in delegeren en "vergemakkelijken" (dat dingen niet perfect hoeven te zijn of precies zoals ik in mijn hoofd had). Al grote vorderingen gemaakt. Bedankt voor je zorg, sorry!

      Verwijderen
  3. Oeps Moneypenny , wat eerst geestig leek , werd steeds zwaarder en moeilijker om te begrijpen!

    Leest manlief column ook? Anders laten lezen.

    Met mijn allerhartelijkste groet en toi toi, Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh gelukkig ..... je bent nog helemaal goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi mrs. H., ik kan morgen helaas niet, we hebben een surprise party waarvoor familie ook ingevlogen komt etc. dus we willen ook even iedereen zien. Verheug er me vooral op om alle kinderen te zien.
    Het gaat met Kerst steeds beter, we hebben ook ooit de tip gekregen dat we het er per dag maar een kwartier over gaan hebben als het toch naar boven komt. Desnoods twee keer een kwartier per dag. Dan heb je een leukere dag en ben je niet de hele dag aan het piekeren, verdrietig zijn, herinneringen ophalen en zwelgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. he gelukkig!

    Maar doe het maar in je eigen stijl ,leuk genoeg!!

    fijne dagen en sterkte met je moeder.

    Met groeten Roos.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.