donderdag 28 november 2013

Facebook

Funny&nice stuff van Facebook van de laatste tijd:

Een goede mantra, ook voor de komende feestdagen. 
Ik lees en hoor her en der, dat ik niet de enige ben die soms opziet tegen familiebijeenkomsten:


Heeft mijn zus gedeeld, ik viel bijna naast m'n stoel van verbazing:
en heb het toen ook gedeeld... :-)

LOL:



Wake-up call voor ouders en eigenlijk iedereen:
1.334.154 mensen hebben deze foto gezien en het is 27.4xx (weet even niet meer precies) keer gedeeld sinds 18 november van dit jaar!!



2 opmerkingen:

  1. Ik heb die eerste evn van je gejat, hoor! FB vriendjes worden? Mail me even op moiradoethaarding apestaartje gmail punt com :):)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke plaatjes allemaal! Die laatste vind ik goed gevonden, en heel leerzaam.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.