zaterdag 10 augustus 2013

Give away: kortingsbonnen Bobbejaanland, Movie Park, Slagharen, Hellendoorn en Walibi

Wie kan ik blij maken met:

Bobbejaanland, Movie Park en Slagharen: kortingsbon geldig t/m 31 augustus 2013, 10 euro korting p.p., maximaal 5 personen.

Hellendoorn: 3,50 korting p.p. max 5 personen, geldig t/m 31 mei 2014.

Walibi: 4 euro korting p.p., maximaal 5 personen, gelding t/m 31 mei 2014.

Allemaal geldig aan de kassa van het park, niet bij voorverkoop.

Eerst komt, eerst maalt.
Geef s.v.p. wel je e-mail adres, je kunt ook direct naar mij mailen, zie "contact" in de rechterkolom van mijn blog.
Ik heb bonnen gekregen bij een winkel en toen ik meedeed aan een actie van ik meen de scouting maar ik ga ze niet gebruiken.


1 opmerking:

  1. Zie dat er nog niemand belang bij heeft, wellicht een idee om ze op marktplaats te zetten en het verdiende geld in de spaarpot van minipenny te doen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.