vrijdag 10 mei 2013

Vlug een berichtje met update

Met de hormonen nog gierend in m'n lijf heeft m'n lieve laptopje het begeven. Gáááááh!
Ik heb hem naar de laptopdokter moeten brengen. Zijn voorganger, waar ik nu snel op zit te typen, werkt ook niet goed, ik kan nu ieder moment weer vastlopen.

Maar even snel een update dus.
Alles onder controle hier verder ;-).
Het gaat goed met Ieniminipenny en mij...op wat chagerijnigheid mijnerzijds na. Niet alleen vanwege de laptop hoor (ik geef toe, ik ben wat computer verslaafd).
Mijn oren zitten ook weer dicht. Ik ervaar de wereld om me heen alsof ik in een vissekom onder water zit, wat ik ervan meekrijg tenminste ;-). Toch maar eens naar de dokter geweest en weer een medicijn erbij gekregen. Het komt door allergie dus nu naast de tabletten een neusspray erbij.
Ach ja, eens zal het toch wel weer open gaan.

MrPenny heeft ondertussen de strijd aangebonden met het onkruid in de (moes)tuin. Met een hakselaar en een schepje bevecht hij dapper heermoes, brandnetel en kornuiten voor mij. Ik vrees dat hij nog wel even dat vol moet houden (en dan krijgen we het weer van de buren, die hun tuin nog erger verwaarlozen dan wij hebben gedaan).
Voor moederdag heb ik doordragende aardbeienplanten gevraagd, een witte pioenroos, courgettezaad en mooie vaste planten. Het wordt nog wel wat, die tuin van ons.
Mijn peul- en brocolliplantjes staan er treurig bij in de vensterbank, gevalletje even drooggevallen, oeps. Ik hoop dat ze nog bijtrekken. Al doende leert men!
Het compostvast en de regenton zijn ook weer op hun plek gezet en in gebruik genomen, de uien groeien als kool. (Ik zal mijn dappere ridder eens vragen of ie wil uitdunnen/ verplaatsen voor me).

Volgende keer meer, langer durf ik het nu even niet te maken....

2 opmerkingen:

  1. Fijn om te horen dat het zo goed gaat met mama en kindje:)

    Senior is hier aan het werk voor een tafeltje dat in de kamer komt te staan. We zijn aan het restylen met deels tweedehands en zelf gemaakt:) Zie mijn logje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms heb je van die irritante tegenslag die je er op dat moment echt niet bij kunt hebben! Hopelijk is je laptop snel hersteld.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.