woensdag 29 mei 2013

Baby wordt afgerekend bij supermarkt

Deze week een boodschap gedaan met de meisjes. Ienimini lekker slapend in de maxi cosi in de boodschappenkar. Ik schrok twee keer bij de kassa van Hoogvliet; eerst van de hoogte van het bedrag en toen nog een keer toen ik de bon nakeek. 
Heel even dacht ik een een fractie van een niet heldere seconde, wat? Is mijn kind nu aangeslagen op de kassa??! Blieb -  2 pakken luiers, blieb - 1 baby in uw winkelwagentje, blieb -1 magere yoghurt...
Toen ik door mijn karretje heen rommelde vond ik het euvel; ik had ook een baby artikel gekocht.
Ik heb dus geen baby gekocht, dat mag ook helemaal niet. Hoogvliet prijst de baby's ook wel erg laag, ik vind mijn liefjes toch een stuk meer waard dan 3,99.

Na zo'n hoge boodschappenbon vond ik dan wel weer een leuke e-mail in mijn inbox. Ik (en jij ook) mocht gratis een fles spa fruit uitproberen www.smaakcheck.nl.

Ja, er staan toch wegwerpluiers op de kassabon. Ik heb het laatst geprobeerd, wasbare vouwluiers maar het beviel (nog?) niet echt. De poep zat toch naast de inlegger, heel de luier was kletsnat en Ienimini had al een grote rand geïrriteerde huid. Ik vond het ook doodeng met zo'n speld door zo onmogelijk veel lagen stof heen prikken, richting het buikje van de kleine. Ik twijfel of ik nog zo'n moderne luier/ overbroekje ga aanschaffen om dat te proberen.

3 opmerkingen:

  1. 1 baby maar 3,99, dan moest ik maar eens langs die hoogvliet want wij willen er ook nog wel eentje ;)
    Maar lekker aan het shoppen geweest met de meiden dus.

    Enne, die veiligheidsspelden heb je niet per sé nodig. Als je een strikslip gebruikt trek je de luier al strak om het lijfje. Ik heb ze nooit gebruikt en wij hebben 1,5 jaar katoen geluierd. Vanaf het moment dat onze dochter 8 maand was en dus aardig beweeglijk. Als je de strikslip gebruikt, de slip om de randjes van de luier vouwen. Enne

    En weet je, het is even wennen zoals ik al zei. Je moet er tijd in investeren om voor jou de handigheid erin te krijgen. Probeer het op rustige momenten. Als je nergens heen hoeft en zó weer een papieren versie erbij kunt pakken.

    En je hebt het in elk geval geprobeerd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een baby voor 3.99, daar wil je toch geen moeite van hebben :)), ong. 9 maanden zwanger en dan een bevalling, met een beetje pech ook nog een huilbaby (bij hoogvliet kan je ze ook zo weer inruilen)
    Nee hè, toch maar liever je eigen ukken,
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bijzondere kassabon! Ik ga hem pinnen en delen op facebook!!!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.