maandag 10 september 2012

Winnaar give away NEMO: WG

Helemaal vergeten dat ik de nieuwe winnaar van de give away nog moest plaatsen.
Op 21 juli heb ik Mini een reserve briefje laten trekken voor de zekerheid of noem het een voorgevoel. Ik heb de foto erbij gezocht, daarop stond WG.
Nou hoop ik dus dat WG zich wel meldt op korte termijn, dan kan ik eindelijk die kaartjes versturen.
Weer wat geleerd en een tip voor wie een give away organiseert: mensen vragen in te loggen of e-mail adres achter te laten (voorkomt ook dubbele deelname onder verschillende namen etc.)

1 opmerking:

  1. Een slimme tip! Ik heb ooit eens iemand gehad die haar prijs een jaar later nog wilde innen. Sindsdien schrijf ik er specifiek bij dat als mensen na een bepaalde datum nog niet gereageerd hebben, de prijs vervalt.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.