zaterdag 21 juli 2012

Winnaar give away kaartjes NEMO

Alle namen op een strookje papier...

De officieel beëdigde nonotaris was klaar voor haar taak toen alle briefjes geknipt&opgevouwen in een popcorn emmertje zaten...


(en nu werkt m'n PC even niet mee dus jullie moeten even jullie hoofd draaien, deze foto's hebben een eigen wil, ik krijg ze niet gedraaid, wat ik ook probeer (en ik wil jullie niet te lang in spanning houden natuurlijk, dus ze moeten er nu gewoon op ;-))
DE winnaar
IS....
rapapa...
Gefeliciteerd Birgitta en heel veel plezier in NEMO met je nieuwsgierige mannetjes!
Neem even contact met me op via "Contact"(dat staat hier rechts). Geef je me je adres? Dan stuur ik je de toegangskaarten (uiteraard) gratis op.

2 opmerkingen:

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.