donderdag 12 juli 2012

Give away: 4 x gratis entree NEMO Amsterdam

Helaas; jullie kunnen niet meer reageren op deze Give away. Hier kun je zien, wie de winnaar is geworden.


Voor jullie in de aanbieding: 4 gratis entreekaartjes voor wetenschaps museum NEMO, geldig tot 31 december 2012.
Voor meer info over het museum, zie:
Het is erg leuk voor kinderen.
Tip: ga met de trein, het is op loopafstand van Amsterdam CS.

Wil je deze kaartjes winnen? Reageer dan hieronder dat je mee wilt doen.

Je kunt reageren t/m vrijdag 20 juli. Zaterdag 21 juli zal een officieel beëdigd lootjestrekker een lootje trekken.
Je mag het aangeven als je minder dan vier kaartjes nodig hebt, misschien kan ik dan wel toevallig nog iemand blij maken.


Foto van de officieel beëdigd lootjestrekker. 
Sinds het verkleedpartijtje afgelopen vrijdag tikkie verslingerd aan het balletrokje. De combinatie van vandaag was wel prachtig. Voorzichtig aangekondigd dat het rokje nu toch echt in de was moet (na het springen in die plassen bij het tuincentrum).

14 opmerkingen:

  1. Ow, echt iets voor zoonlief die wetenschapper wil worden :)! Ik doe mee, dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke actie! Lief dat je ze weggeeft.
    Groetjes,
    Pien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag mee! Mijn kinderen van negen en vijf willen er heel graag heen! Echt lief dat je ze verloot! Ik doe dus ook ontzettend graag mee!
    Groetjes Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een leuke give-away!
    We zijn er nog nooit eerder geweest, maar het lijkt me superleuk, dus ik wil wel graag meeloten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee! We wonen er redelijk dichtbij. Dus dat zou een leuk vakantie uitje zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Mag ik ook meeloten? Staat nog heel hoog op ons verlanglijst om een keer naartoe te gaan.

    WG

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo wat een leuke give-away .Wij zouden er heel graag heen gaan dus mogen wij ook mee doen.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo. Wat leuk dat je dit doet. Ik doe graag mee, om mijn twee nieuwsgierige mannetjes mee te kunnen nemen, groetjes, Birgitta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik loot heel graag mee - mijn tweeling van 7,5 willen graag allès weten....
    Groetjes,
    Petra W.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil er ook graag heen met mijn familie!
    Ik ben er vroeger nooit heen geweest omdat we ons de entreeprijs niet konden veroorloven.

    Groeten,

    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou heel graag in aanmerking komen en doe dus mee!

    Vriendelijke groet,
    Loonlijstmama

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Al 11 namen op de lootjes, ze liggen al klaar. Nog een dagje en Minipenny kan aan het werk. Ik ben zelf eigenlijk ook benieuwd wie ze gaat trekken :-).

      Verwijderen
  12. Oh nog net op tijd om mee te doen! Het lijkt me een hele mooie gelegenheid om het gezin en dan vooral zoonlief enthousiast te maken voor de wetenschap!

    Groetjes, Marielle

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.