vrijdag 10 december 2010

Kaarsjes voor Avelon

Ik wilde vandaag even weer een soort van update blogje plaatsen maar dat kan wachten....

Op het forum las ik het bericht dat forumbezoeker en medebeheerder van de MSN consumindergroep "Avelon" helaas terminaal ziek is, ze gaat haar laatste dagen in. Ik herinner me Avelon als iemand die graag goede, zinvolle bijdragen wilde leveren aan de fora en prettig schreef.

Haar tweelingzusje heeft gevraagd of wij een kaarsje voor haar willen branden.


Lieve Avelon,
Bedankt voor al je berichtjes en de tijd die je in de MSN consumindergroep hebt gestoken.

Er branden nu 4 kaarsjes voor jou bij mij thuis, ze staan vlakbij de verlichte kerstboom, je zusje schreef dat je dat mooi vond, kerstbomen.

Op de foto zie je mijn oma, die al in de hemel is. Ik heb haar en god verteld dat er een goede ziel onderweg is naar de hemel en gevraagd en of je goed ontvangen mag worden. Rust zacht.


De familie en vrienden wens ik uiteraard heel veel sterkte toe...

6 opmerkingen:

  1. Ik kreeg kippenvel van je berichtje. Ben er stil van.

    Ik ga nu een kaarsje voor haar neerzetten en branden.

    liefs Jacq.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook vooral stilte :-( En het kaarsje staat aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier ook een kaarsje en ik heb met veel plezier altijd het blog gevolgd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee kaarsjes bij twee mariabeeldjes . Voor een lieve vrouw wiens blogjes ik zo graag las.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas kende ik haar blog niet maar ik heb wel eens haar berichten gelezen.
    Natuurlijk een kaarsje voor haar, mijn vader is 5 jaar geleden op tweede kerstdag overleden dus kerst is ook nog een beetje voor hem.

    groetjes,
    Pien7

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.