woensdag 24 november 2010

Doneer je kraampakket (of wat over is) aan het goede doel

Ik vond het zo zonde om mijn nog bijna complete kraampakket weg te gooien. Nu blijkt dat je je kraampakket ook kunt doneren aan stichting babyhope.

Stichting Baby Hope zamelt kraammaterialen in voor kraamprojecten in Afrika,
Zuid-Amerika en Oost-Europa. Doel is meer hygiëne tijdens bevallingen,
zodat meer vrouwen hun pasgeboren baby’s levend en wel tegen zich
aan kunnen drukken.

Stichting Baby Hope is medio 2003 opgericht door een moeder die haar ongebruikte
kraampakket niet wilde weggooien. Baby Hope is inmiddels uitgegroeid tot een netwerk
van 200 inzamelingspunten door heel Nederland. Daarmee ondersteunt de stichting maar liefst 14 kraamprojecten in 11 landen!

Ik ga vanmiddag mijn pakket inleveren bij een inzamelpunt bij mij in de buurt.

http://www.stichtingbabyhope.org/


Op de website van Baby Hope kun je ook hele leuke en goede houten puzzels kopen (duurzaam geproduceerd, veilig, CE-merk en stevig).
Ik twijffel tussen de olifant of het paard voor Sarah, voor Kerst 2014...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.