donderdag 1 juli 2010

uit de lucht?

Helemaal vergeten, vandaag stappen we over naar Tele2. Ik hang nu met m'n mobiel met ze aan de lijn, 't gaat niet goed! Bellen kan ik al niet meer vast, pakket niet binnen, etc. Internetten kan ik op een of andere manier nog wel maar dat zal waarschijnlijk ook niet lang meer duren.
TV zullen we nog wel hebben maar van de verkeerde leverancier dus eigenlijk zou je dat niet mogen gebruiken omdat je dan voor een paar dagen nog wat zou moeten betalen op de eindafrekering. Denk dat we vanavond maar een film kijken en genieten van de rust??

Update: lang leve het draadloos internet. Ik mag op dat van de buren (maar dat lukt niet) en er is iemand in de buurt die z'n netwerk niet beveiligd heeft, ik heb dus weer even internet.

4 opmerkingen:

  1. Ja vervelend dat je soms zo afhankelijk bent van anderen.
    Hoop dat het gauw is opgelost voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh erg weet hoe je je moet voelen, begin van het jaar zag Euroman dat wij veelste veel aan internet betaalde 68,- maar voor 42,- boden ze precies dezelfde snelheid aan.
    Nu zou je zeggen geen probleem, bleef tenslotte bij dezelfde provider.. nou om een lang verhaal en heel veel telefoontjes later te besparen we hebben bijna 1 maand zonder internet gezeten!
    En de rekening gaat nu pas sinds 2 maanden eindelijk goed!
    Al beweren ze nu nog steeds dat wij ook een tv kastje hebben ipv alleen internet.

    Succes met het veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooit wasbare luiertjes overwogen ?
    kijk eens naar itti bitti luiertje katoen luieren hoeft écht niet suf te zijn !
    milieu vriendelijk , babybilletje vriendelijk, én portemonee vriendelijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @anoniem over luiers: Ik heb zeker wasbare luiers overwogen. Ik wilde zelfs zelf overbroekjes gaan naaien (er zijn diverse patronen op internet te vnden) of een set huren/kopen. Ik ben op dit moment alleen al blij als ik m'n "gewone" was een beetje bij kan houden dus ook nog eens de luiers met vlekken erbij zie ik nog niet zitten. Ik heb dit weekend wel een katoenen luier die ik had geprobeerd met vouwinstructies van internet, ik vind het echt een enorme prop stof tussen de beentjes dus ik heb het vlug weer af gedaan. Ik heb ook nog niemand gevonden die echt super enthousiast is over wasbare luiers eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.