vrijdag 4 juni 2010

Thank god it's Friday!

Vanmorgen voor het laatst wakker geworden van heer Haan, straks vertrekt ie. Ik ga straks nog langs bij de buren met een muntplant uit eigen tuin in een sierpotje of mandje met een zelfgemaakt kaartje eraan met BEDANKT erop. (zie vorige bericht).

Van der Sloot wordt vandaag ook overgedragen aan Peru zodat ie eindelijk terecht komt waar hij hoort, in een cel. Wat een geweldige dag.

Behalve dan dat MrPenny alleen naar een bruiloft gaat zo, geen oppas, kinderen niet welkom, sja... dan maar geen bruiloft, ook wel lekker, een extra dagje rust.

3 opmerkingen:

  1. Nu ik weer gewend ben op de kleintjes te letten had ik ook wel even op dat kleine kruimeltje willen passen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Caatje&Els: bedankt voor 't aanbod hoor maar 't probleem was ook dat wij ons meisje niet zo een hele dag tot 's avonds laat bij iemand wilde achterlaten die zij nog niet kent en wij ook niet (goed) kennen. Dat voelde niet zo goed voor ons. Wij vonden eigenlijk ook wel dat we ons niet in allerlei bochten hoefden te wringen als niet eens alle leden van ons gezin welkom waren.
    Ik ben er niet zo heel erg verdrietig om dus, het zou voor mij ook wel erg vermoeiend zijn geweest, ik heb thuis nog meer dan genoeg te doen (huishouding ligt ver achter door vakantie en moeite weer in ritme thuis te komen) en de vorige bruiloft in de familie is wel zo'n ontzettend drama geworden / gemaakt, laat mij maar lekker thuis met de kleine...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zullen jullie vanmorgen hebben uitgeslapen zo zonder haan!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.