donderdag 29 april 2010

Verlanglijstje voor Koninginnedag

1. zon

2. een duw/loopkar voor Sarah voor de eerste stapjes straks

3. een veilig fietsstoeltje

4. ijsmachine, (brand)schoon

5. potje, idem

6. standtentje? Nog twijffel of we dat wel nodig hebben, ik wil er een waar Sarah lekker buiten uit de zon in kan slapen of op het standje hier vlakbij. Een parasol meenemen zie ik niet zo zitten op de fiets.

7. Nijntje boekjes? Ook twijffel, die hebben ze ook bij de bieb maar ik vond ze vroeger ook heel leuk om te lezen, en nog eens, en nog eens...

Dat gebruikte potje en die ijsmachine zal sommige misschien doen griezelen maar ik heb daar niet zo'n moeite mee, goed schoonmaken en ontsmetten en klaar voor gebruik (manlief heeft ook speciaal spul om bierflesjes te ontsmetting voor zijn thuisbrouwerijtje). Ik zal geen namen noemen maar er is een babyzaak hier in de buurt waar alles in de winkel gewoon vies staat te zijn, daar heb ik dan weer minder trek in. Als ik de volle mep betaal wil ik ook dat het schoon is en er aandacht aan is besteed.


We mogen nog een cadeau voor Sarah uitzoeken in de ordergrootte van 50 euro. Dat valt nog niet mee eigenlijk, als ik speelgoedsites bekijk hebben we al veel met dezelfde functie dus dan heb ik het niet meer nodig. Om nu al dingen te vragen voor als ze 2 of 3 is vind ik ook zoiets.
Ik zou nog wel een leuke duwkar willen met activiteiten erop of waar ze later op kan zitten of gebruiken als poppewagen. Die had ik eentje gevonden op internet, een mooie houten met een roze konijn met vormstoof, opbergruimte en later mogelijkheid om het te gebruiken als poppenwagen maar nou kreeg ik de tip van een kennis dat je bij loopwagentjes moet kijken of er geen wieltjes in de weg zitten bij de beentjes. De wieltjes moeten in het loopwagentje valen en ook andere "uitsteeksels" zitten alleen maar in de weg, je moet het maar weten. Misschien duikel ik er morgen nog eentje op. Ik heb het programmaboekje bestudeerd en ik gok dat mijn kansen het grootst zijn bij de kinderboerderij en daarna naar het kerkplein om daar te kijken.


Morgen wil ik ook nog naar het Zweeds warenhuis, omdat ik tot de familie behoor krijg ik daar morgen 15 euro korting op 40 Euro besteding en wij hadden nog traphekjes op het verlanglijstje staan. Het zal wel druk worden misschien en ik heb al jaren de regel om niet op zaterdag er ook maar aan te denken om daar dan heen te gaan dus ik ben benieuwd hoe vrolijk ik daarvan weer thuis kom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.