donderdag 1 april 2010

Geen gezeur aan de deur!

Deze sticker kun je bestellen bij Vara's kassa:
http://kassa.vara.nl/actueel/algemeen-artikel/nieuws/nee-verkopers-niet-welkom-sticker-bestellen-1/

Maar je kunt de sticker ook zelf printen en ergens bij de deur plakken:
http://kassa.vara.nl/fileadmin/user_upload/attachments/sticker.jpg

Blog heeft een nieuw jasje gekregen, ik hoopte dat de tekst zo ook wat meer verspreid zou wordne maar helaas, het blijft een smal strookje. Ach, vind het jasje wel leuk dus ik laat het zo.

3 opmerkingen:

  1. Mooi roze is niet lelijk... ;-)
    (Al vond ik de oude kleuren wat rustiger voor de ogen, maar dás persoonlijk!)

    Ik woon in een portiekflat, als er beneden gebeld wordt en het is niet iemand die ik ken/verwacht, doe ik de deur niet open. Als iemand van de buren dat wel doet hebben de verkopers pech: mijn voordeurbel doet het al jaren niet, en aankloppen doen ze eigenlijk nooit.
    Maar die sticker is zeker een goed idee, nu nog eentje voor die opdringerige kranten/greenpeace/andere goede doelen leurders in de winkelstraat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Petra: was inderdaad wel erg roze bij nader inzien, zo beter?
    Vind jouw idee voor een sticker tegen andere deurleurers ook een goed idee. Misschien een sticker met "wij kopen en doneren niet aan de deur?" ;-) Ik weet niet of het hier meer is maar ik meen dat vroeger ook alleen de bezorger van je eigen/betaalde krant aan de deur kwam voor een eindejaarsuitkering??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een handige sticker! Ik kende alleen maar die sticker tegen folders.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.