donderdag 22 april 2010

Drukke dag

Ik ga zo me klaar maken, spulletjes bij elkaar zoeken en naar de molen rijden (is nog drie kwartier) zodat ik er op tijd ben, ook als er wat aan de hand is op de A2/A12. Vandaag ga ik die rondleidingen geven aan schoolkinderen.
Uiteraard ben ik weer vergeten m'n dienst op de speel-o-theek te ruilen dus dat staat ook nog in de agenda voor vanmiddag. Groep 8 kan maar beter op tijd komen, om 2 uur wil ik echt gaan afsluiten en vertrekken dus dan bonjour ik ze buiten.
Aan lunchpauze is eigenlijk ook niet echt goed gedacht maar ik zie wel hoe het loopt en dan moffel ik er dat nog wel ergens tussen.
Wat zijn wij toch modern ;-), mama gaat op de molen molenaar spelen zodat papa, de "echte" molenaar, een dagje met de kleine heeft (papa moet morgen weer naar de molen).
Ik ben in ieder geval waarschijnlijk vanavond helemaal kapot (en kan dan geen kind meer horen :-) ), ben benieuwd...

2 opmerkingen:

  1. nou je hebt een lekker druk dagje voor de boeg dan :-),succes er mee, gelukkig is het mooi weer....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe ging het met al die kinderen? Of heb je ze als attractie aan de wieken vastgebonden en omhoog gehesen? :-).

    groetjes,

    Pien

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.