woensdag 17 maart 2010

Vandaag iets veel belangrijkers....

Ik heb vanmorgen nog een foto gemaakt voor de blog van vandaag, mijn dochter heeft ervoor geposeerd. Ik had al bedacht wat ik wilde schrijven, ongeveer.
Maar toen ik internet opstartte verdween alle zin en noodzaak. Vandaag is er iets veel belangrijkers aan de hand in onze wereld dan de opwarming van onze aarde, piek olie en consuminderen uit noodzaak of overtuiging bij elkaar.


Een meisje van nog maar 12 jaar is vermoord. Waarom??!


Wat een mooi, leuk en lief kind. We zullen nooit weten hoeveel vreugde ze haar familie, haar hele omgeving en de wereld nog gegeven zou hebben.
Er kan niets belangrijkers zijn dan dat, daarom vandaag, uit respect voor Millies leven en haar nabestaanden, geen blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.