donderdag 25 maart 2010

Het weekend staat voor de deur

Hmmm.... en zal er even blijven staan omdat we onze deurbel nou nog steeds niet even vervangen hebben.
Daardoor heb ik vandaag mijn pakje met nieuwe gebruikte laptoptas gemist en ook eindelijk het pakje waar Minipenny's nieuwe spenen en haar babyzonnebril in zitten... De bel doet het wel maar alleen als je echt onderin drukt.... dat doet dus bijna niemand.

Ik was buiten de konijnenkooi aan het schoonmaken. Pff... dat was wat zeg... Baby in een stoeltje erbij en dan nog die twee hooligans van konijnen (ze zijn hun kooi aardig aan het slopen) die van links naar rechts vliegen en in de weg lopen en proberen er tussenuit te piepen op manieren waar je zelf nog niet aan gedacht had. Tussendoor moest ik ook regelmatig naar ons meisje kijken natuurlijk, die vond het overwegend grappig maar soms ook om te huilen.

Die babyzonnebril had ik dit weekend wel willen hebben eigenlijk maar ja. Ik hoop tenminste dat we ook nog wat zon krijgen tussen de regen door.
Wij gaan er nl. een weekendje lekker tussenuit!
Wordt geen consuminder weekend (hoewel, we gaan niet ver, dat scheelt al een beetje), we gaan naar een hotel en de komende dagen hoef ik eigenlijk nergens over na te denken, ook niet het eten. Morgenavond rond deze tijd hoop ik met manlief, een wijntje en een babyfoon (geluid kan uit) in het restaurant van het hotel te zitten.....aaaaaaah....

Eerst nog even door de inpakstress heen, bleuh.... Ik heb gelukkig al wel een handig lijstje gemaakt dus het is gewoon een kwestie van alles pakken en in een tas gooien, of twee, of drie....... (big baby verhuizing!)..... of het hele huis gewoon maar aan de trekhaak hangen...
Ach, als je maar wat geld bij hebt en je rijbewijs, komt het altijd wel goed.
Als ik manlief laat inpakken kan ik nog mooi shoppen dit weekend ;-) (da's geen grapje, ik heb al een keer op familieweekend gestaan zonder kleren of handdoeken, die lagen nog netjes klaar op bed en in de tas zat vuile was)

4 opmerkingen:

  1. Dat is ook wel wat, jammer dat je het pakje gemist hebt, vervelend want meestal zit je er toch erg op te letten als ze komen.
    Een goed weekend toegewenst. Hoop dat het aardig weer wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lekker, een weekendje weg. Ik ga ook, misschien kom ik je nog wel tegen ;-)
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Petra; we gaan naar Limburg. Manlief vroeg net of ik de sleutel van de slagboom ook had. Huh? Oh ja, om Limburg in te komen, Brabanders grapje.
    Ik heb nu een rugzak, een verzorgingstas en een flinke weekendtas en het lijkt erop dat ik het daarmee ga redden. Meer als de helft is nog voor Minipenny ook. Goed he? Je hebt niet veel nodig om gelukkig te zijn...
    Zit nog te wachten of een mw op Marktplaats toevallig reageerd, die wil korting voor Mondo verde wel ruilen voor geboortekaartjes en haar woonplaats ligt op de route.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, even weg - Veel plezier!!!

    Ik krijg nu ook zo'n zin om even weg te gaan - misschien nog even een tijdje wachten op kampeerweer, en dan een weekje naar een héle leuke camping in Maastricht!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.