zaterdag 24 oktober 2009

Huishoudelijke mededeling; als er een paar dagen geen berichten zijn..

Oh ja, nog even een huishoudelijke mededeling! Minipenny moet in het ziekenhuis geboren worden en ongeveer 2 dagen blijven daar zodat een kinderarts Mini in de gaten kan houden. Ik, en waarschijnlijk ook Mr.Penny blijven dan ook daar. Da's gewoon protecol in ons geval, heeft iets te maken met wat erfelijks in de familie maar zeer waarschijnlijk is er helemaal niks aan de hand. Als Mini dus besluit ter wereld te komen, is de blog een paar dagen uit de lucht maar dan is er niks aan de hand met Mini of mij. No worries dus!

9 opmerkingen:

  1. Kun je niet gaat Twitteren? ;-) Dan kun je ons vanuit de verloskamers op de hoogte houden van het wel en met name wee... haha!

    Voor het geval je opeens vertrokken zou zijn, dan wil ik jullie en vooral jou heel veel succes wensen met de bevalling. Sterkte misschien ook wel. En heel veel plezier omdat je Minipenny dan opeens in het echt ziet!
    Ik wens jullie een fantastische kraamtijd.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil jullie ook alvast veel sterkte wensen. Niet leuk dat je naar het ziekenhuis moet, wel fijn dat ze alles goed in de gaten houden.
    Alvast een fijne kraamtijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé Moneypenny, even een technisch vraag: je site staat bij mijn favorieten, maar dan lijkt het net of er sinds je beginstukje niets meer bijgekomen is? Zie nu pas dat je wel degelijk geregeld blogt!Heeft dat met mijn instellingen te maken? Hebben anderen er ook last van?
    In ieder geval: ik kan je verrichtingen nu weer volgen!
    Sukses met je laatste loodjes - ik hoop van harte dat je zeer binnenkort een heel erg mooi en gezond minipennytje mag begroeten!
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Hanneke, je hebt waarschijnlijk een opengeklikt bericht bij je favorieten opgeslagen, niet het algemene blog.
    Dus even klikken op bovenaan 'Moneypenny's bespaar en consumindertips' en die pagina dan opslaan bij je favorieten.

    Wat jij schetst heb ik ook wel eens gehad, vond het maar een saaaai blog zonder aanvullingen, dus door schade en schande wijs geworden.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte en ik hoop dat alles goed zal gaan met mini en (momenteel) maxi penny...
    Fijne kraamtijd en laat ons hier maar weten of het een meisje of jongen is geworden...ik ben ook al benieuwd naar de naam...je hoort zoveel aparte namen die tropische betekenissen hebben.

    groetjes,

    Pien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat het allemaal goed gaat en Mini binnenkort gezond buitenbuiks zal zijn en dat ook jij er zonder problemen doorheen komt. Veel succes met de bevalling en laat ons weten hoe het gaat.
    Groetjes, zuinigaan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt allemaal, wat lief!
    Nee, ik ga niet twitterren als je 't niet erg vind Petra ;-). Allemachtig, zouden er mensen zijn die dat doen? (ik ken het niet zo goed maar de bedoeling van twitter is toch dat je al je vrienden of de halve wereld op de hoogte stelt van elke scheet die je laat?) De moeder lijkt me heel knap maar misschien zijn er vaders zo erg?
    (Ik weet wel van een a.s. vader die met een vriend op en neer zat te SMS'en over een voetbalwedstrijd die gaande was(moeders aan de ene hand, mobiel aan de andere half verborgen) en op het verkeerde moment heel opgewekt zoiets als "jaaaah!" riep).

    Volgens mij blijft Mini nog wel even zitten, over 2 dagen (woe) mag ik de huur officieel opzeggen maar we weten nog niet hoeveel tijd onze buikbewoner dan nog nodig heeft om zich gereed te maken voor de grote verhuizing ;-).
    M'n schoonmoeder heeft ingezet op morgen, MrPenny op komend weekend en m'n zus op volgende week woensdag en ik.... ik weet 't niet, ik zie het vanzelf wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ Petra, dank je wel voor de tip, dat was de oplossing! Het viel me al tegen van Moneypenny, die radiostilte....
    Moneypenny: nog maar een keer sukses & sterkte, met mr. Penny (die klinkt héél lastig & lief), én straks met het eruit gooien van minipenny.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Hanneke,

    Mr.Penny is 95% super lief hoor, en ja 5% lastig maar daar kan ie ook vaak niks aan doen dus ik kan 't goed hebben tegenwoordig. Mr.Penny heeft nl. ADD met misschien nog wat erbij. ADD is een vorm van ADHD (bekend van: Alle Dagen Heel Druk). ADD is meer "Altijd Druk Daarboven" of "Alle Dagen Dromerig" (die hebben we zelf bedacht).
    Hij zorgt nu echt wel super goed voor mij&Mini, hij doet heel veel aan het huishouden en hij is georganiseerd enzo... wauw. Omdat dat voor hem gewoon moeilijker is en meer energie kost dan bij een ander is ie dus eigenlijk 180% superlief!!
    Maar goed, wij mogen er graag wel eens een grapje over maken, over Mr.Penny's dingetjes. Dat is een stuk leuker en beter dan erom janken.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.