woensdag 28 oktober 2009

Een piepklein berichtje

Ik kon vanmorgen geen onderwerpje voor vandaag bedenken maar toen bedacht ik me dat ik vandaag nog even wat ging zoeken op www.voordeelmuis.nl.
Da's een superhandige site, vind ik. Op voordeelmuis vind je alle folder aanbiedingen van de laatste tijd en er is ook een zoekfunctie.
Vaak staan ook de oude/verlopen advertenties nog onder de uitkomst van je zoekopdracht. Wel een handige functie vind ik, ook in de oude aanbiedingen kun je vinden welke winkel een product heeft en voor welke "normale" prijs.
Je kunt ook de actuele folders van heel veel winkels bekijken, op categorie zoeken, etc.

Heel handig als je een Ja/Nee sticker hebt, zoals wij, om een paar bomen te sparen.

Heb je nog geen sticker? Zie hieronder (Gejat van de site van milieucentraal):
De stickers zijn gratis af te halen bij het gemeentehuis. U kunt ze ook telefonisch bestellen bij MailDB: T 0900 2025095 (€ 0,25 per minuut), of tegen druk- en verzendkosten bij Vereniging Milieudefensie, T 020 6262620.
Ja/nee sticker helpt

Even een fabeltje uit de wereld helpen:
De vereniging Mail DB, de instantie die de stickers verspreidt, houdt het aantal brievenbussen met sticker bij. Momenteel heeft 10,5 procent van de huishoudens een ja/nee- of nee/nee-sticker op de brievenbus. Bij de productie van reclamemateriaal wordt hiermee rekening gehouden. Er worden dus daadwerkelijk minder reclamefolders gedrukt wanneer veel brievenbussen een sticker hebben.

Helaas heeft voordeelmuis vandaag voor mij geen "nachthemd-met knoopjes voor-in mijn maat-dat er niet uitziet alsof ik het nog van m'n opoe heb ge-orven" gevonden dus als ik straks van de verloskundige kom ga ik nog maar even het winkelcentrum in.
Ik ben vandaag uitgeteld maar nog geen Minipenny in zicht, ik hoop wel dat Minipenny nog op tijd komt voor mijn verjaardag volgende week donderdag.


1 opmerking:

  1. Spannend spannend, ik heb al een paar dagen niets gehoord, zou minipenny zich al aangediend hebben?

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.