vrijdag 30 oktober 2009

boodschappenlijstje

Helaas is Minipenny nog steeds niet geboren dus we gaan maar verder met het dagelijks leven.
Ik was nog geslaagd bij Wibra voor m'n nachtpon, knoopjes van boven tot onder, da's super. Ik vroeg alleen aan Mr. Penny of ie nou hip was of opoe-achtig, hij zei dat het een hippe opoe nachtpon was, sjips.

Ik ben nu bezig met het boodschappenlijstje. Even de site van Lidl geopend om de laatste aanbiedingen van de groenten enzo te bekijken. Ik heb weer geluk dit weekend, de Bossche bollen zijn weer aan de beurt deze week (het weekendgebak rouleert bij Lidl, iedere week is er wat anders), ohhhh, lekker! Massage voor de zwangere ziel!

Op 't menu de komende week:
vr plakjes BBQ-worstjes (voorraad) met gesneden bleekselderij en roomkaas (worst even bakken, bleekselderij erbij, even bakken, lepeltje water erbij, laten garen en roomkaas erdoor roeren) met aardappelblokjes
za hutspot met sja.. de rest van de verpakking worstjes moet op. Ik ga wel zelf de wortels en ui snijden, in zo'n zakje zit vaak van die vieze, harde ui stukken. Hopelijk hebben we volgend jaar wortels uit eigen tuin.
zo lasagna met spinazi (tomaten zijn in de aanbieding, even verse pastasaus maken en spinazi ontdooien, wat kaas raspen en hoppa, klaar)
ma aardappels-groenten (bedenk ik straks bij Lidl nog)-vlees v.d aanbieding
di bami, mag Mr. Penny maken, is er deze week niet van gekomen
wo nog geen idee, bedenk ik in de winkel nog
do verjaardag, zien we nog wel.
Ik moet wel even iets makkelijks in huis halen, als Minipenny er donderdag nog niet is gaat de verloskundige proberen een handje te helpen dus heel-heel misschien moeten we dan even vlug iets eten 's avonds tussen de weeën door en dan later door naar het ziekenhuis.

Groetjes,

Moneypenny

6 opmerkingen:

  1. ja spannend hoor deze tijd :-)mijn eigen kleine babytje is alweer 12 weekjes, het gaat zo snel!!! Maar echt ik geniet er echt enorm van.Neem in ieder geval nu vats lekker je rust hoor dan ga je in ieder geval uitgerust de bevalling in en wat je nu rust kan niemand je ooit meer afpakken :-)ehmmmmm wat btw ook heel lekker is voor babytjes is zo,n lodger(google m maar eens of kijk op marktplaats) ik heb er ook een en gebruik hem nu al voor mn tweede keer zo heerlijk warm blijven ze daarin , gezien je tips over ehm fris wonen ;-) oh nee goedkoop/minder stoken....Als ik een ding moest kiezen is dat ding ehct zijn geld waard.
    Nou sterkte met de laatste loodjes hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook zo'n 'hippe oma nachtpon'. Dat zijn nu eenmaal de enige echt lange nachtponnen!

    Maar ja, het ziet er niet uit... Laatst zag ik er een voor een hoeslaken aan, maar het was mijn nachtpon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Sillie. Ik probeer inderdaad lekker uit te rusten nu, anders ben ik al kapot voor ik aan de bevalling begin. Ik ben nu ook nog wat verkouden, m'n oren zitten dicht enzo dus ik voel me niet zo super erbij.. jakkes. Ik had nog even gekeken naar die Lodger, die is inderdaad wel handig. Ik ga dan alleen weer meteen denken welk dekentje dat we al hebben ik met een tunneltje en een stukkie klittenband kan verbouwen tot net zoiets zodat 't niks of bijna niks kost :-).

    @Vlijtig Liesje; yep, ik weet dat 't er niet uitziet... bedankt voor de bevestiging ;-);-) Het is voor in het ziekenhuis namelijk..... Nog een goede reden om alleen de opa&oma's en zussen/zwagers in het ziekenhuis te ontvangen. Hij is praktisch zullen we maar denken.
    Het zal me ook allemaal eigenlijk bommen, zeker als ik straks onze kleine in m'n armen heb. Die is nu trouwens weer aan het keten daarbinnen en ik geloof dat het eerst een stukje rustiger moet worden voor 't komt dus 't zal de komende dagen nog wel niet komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Denk je nou echt dat het bezoek ook maar enige aandacht aan je nachtpon besteedt als daar ook Minipenny te bewonderen is? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh als je toch erg handig bent is het namaken van babywipes ipv mondveegdispdoekjes misschien wel wat voor je, alhoewel voor deze vierkantjes hoef je niet echt handig te zijn.9 kan zelfs ik ;-) )http://www.vannababy.nl/
    Maar eerlijk is eerlijk ik heb bij de ikea een paar pakken van 10 badstofmonddoekjes wit met leuk gekleurd lipje eraan meegenomen en gebruik die als mondveegdoekje enz enz voor mijn kleintjes.was ook niet duur :-)
    gr sillie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte met de laatste loodjes. Misschien krijg je wel het mooiste verjaardagscadeau wat een moeder kan krijgen.

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie? Vragen? Altijd leuk om van anderen te horen.